/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
video redigeringsprogram
Fra : BonneTrut
Vist : 866 gange
100 point
Dato : 25-07-11 14:17

jeg har købt et program der hedder Nero video premium HD, desværre er der ingen
dansk brugsanvisning til programmet, er der nogen der kender det, når jeg downlader
fra videoen, går det fint, men bagefter kan jeg ikke finde filen igen så jeg kan redigere den
så jeg mangler lidt hjælp.
MVH. BonneTrut

Accepteret svar
Fra : scootergrisen

Modtaget 110 point
Dato : 25-07-11 14:35

Ser ikke ud de laver nogle danske manualer :
http://www.nero.com/enu/support-nero-video-hd-manuals.html

Men der står at programmet er tilgængeligt på dansk under Supported Languages.
Men det betyder vel bare at knapperne og sådan er på dansk men at der ikke er nogen dansk manual.

Du kan jo prøve og søge hele harddisk efter den video du ikke kan finde.
Hvis du ved hvad den ender på så kan du søge efter *.mp4 eller hvad den nu ender på.

Kommentar
Fra : kj

Dato : 25-07-11 14:38

Prøv om du kan gå ind i programmet og bestemme hvor den skal placere sig. Med hensyn til de filer du ikke kan finde, så prøv og gå i stifinder, se i mappen under det installerede program, om de ikke ligger der et eller andet sted, evt. som midlertidige filer.

Godkendelse af svar
Fra : BonneTrut

Dato : 25-07-11 15:51

Tak for svaret scootergrisen.

MVH. BonneTrut