/ Forside/ Teknologi / Administrative / Andre administrative / Spørgsmål
10  Teil 559
Administrere et netværk.. hvilken progra~
Fra : elxx
Vist : 479 gange
60 point
Dato : 20-05-03 16:13

Hej. Jeg er netop blevet administrator i mit hjem, men mangler noget at styre de andre computere med. Det er ikke direkte take-over, men netværksstyring.
Jeg vil altså kun afbryde én computer eller flere fra netværket, og kunne styre deres hastighed gennem netværket, sådan at jeg kan dele forbindelsen op, så den ene computer eks. vis for 10Kb/sek, og den anden 30kb/sek...

Kommentar
Fra : Tobiasandersen

Dato : 21-05-03 12:00

Så vidt jeg husker skal du brugen en netværks scanner, den kan hentes fra www.download.com gratis, NB: den hedder port scanner, dette vil give dig en hvis magt over andre computere, ud over dette kan jeg kun hentyde til at du tager en xp skive og sætter i dit cd rom drev hvor efter der vil komnme en menu op hvor du kan vælge administere et nætværk og finde en help fil.

Hilsen fra tobiasandersen.