/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Problem når jeg joiner en server i DOD
Fra : Playa2k3
Vist : 261 gange
100 point
Dato : 20-05-03 15:31

Hey, når jeg joiner en server i day of defeat går den ind i det og så ca. efter 5 sec når jeg har valgt team så hakker lyden lidt og så ryger man ud på skrivebordet.. det gentager sig hver eneste gang du prøver det... så prøver jeg så at genstarte og så en gang imellem kan den tage servere og så går der ca. 20-30 min så får du bare Connecting problem istedet.... men det er kun sjældent at jeg overhovedet har held med at komme ind på en server...
hvis nogle har haft samme problem eller evt ved hvordan man løser det vil jeg utroligt gerne have et svar ..

--
Playa2k3

Kommentar
Fra : Playa2k3

Dato : 20-05-03 15:34

jo jeg glemte lige noget........... min computer er kun en uge gammel.. AMD Athlon XP 2500+, GeForce 4 grafik kort med Ti chip, 80 gb harddisk, 1,83 GHz, 512 mb DDR Ram.. så spillet skulle ik være noget problem at køre

Kommentar
Fra : Tobiasandersen

Dato : 21-05-03 11:56

det er ikke din computer den er gal med, Hvilken version af dod kører du med?? jeg har en fornemmelse af at nok bliver nød til at slette dit halflife og kører det nd igen da det er en software fejl den laver.

Hilsen Tobiasandersen

Kommentar
Fra : Tobiasandersen

Dato : 21-05-03 11:57

det er ikke din computer den er gal med, Hvilken version af dod kører du med?? jeg har en fornemmelse af at nok bliver nød til at slette dit halflife og kører det nd igen da det er en software fejl den laver.

Hilsen Tobiasandersen

Kommentar
Fra : Tobiasandersen

Dato : 21-05-03 11:57

det er ikke din computer den er gal med, Hvilken version af dod kører du med?? jeg har en fornemmelse af at nok bliver nød til at slette dit halflife og kører det nd igen da det er en software fejl den laver.

Hilsen Tobiasandersen

Kommentar
Fra : Playa2k3

Dato : 21-05-03 14:26

den helt nye v1.0...

Kommentar
Fra : Tobiasandersen

Dato : 21-05-03 14:40

så må du hen og instalere det hele forfra, beklager.

hilsenerne fra tobiasandersen

Kommentar
Fra : Playa2k3

Dato : 22-05-03 13:43

har du haft samme problem???

Kommentar
Fra : Playa2k3

Dato : 26-05-03 18:24

Arghh! har stadig det skod problem!?!? hvad fanden skal jeg gøre.. er ved at være træt af det =S

Kommentar
Fra : Kazze

Dato : 10-07-03 19:14

hey...er din pc helt ny, siger du? Nu har du vel husket at slå ipx socket til, ikke? Havde samme problem engang, men kloge åge, i min vennekreds ordnede dét med Ipx, og siden har der ikke været noget...
Jeg har dog aldrig hørt om nogen software fejl, har du hentet den nyeste patch til halflife, og 1.0 og 1.0 dod fix....og slår ipx til, burde lortet da virke...

McFly1

Kommentar
Fra : Playa2k3

Dato : 11-07-03 09:35

Hey Kazze har du et eller andet IM messenger? jeg adder dig hvis du har?? :P

Kommentar
Fra : Kazze

Dato : 11-07-03 11:45

Jeg har msn messenger...hva da? Meeen jeg gir nu ikke min mail adr. ud, men du må gerne lige sige til, hvis du får det fikset...jeg er tit på boomtown's servere...især nr 3 Avalanche...jeg hedder McFly1

Be seeing you there soon?

Kommentar
Fra : Kazze

Dato : 11-07-03 11:49

det kan jo osse være at du har været inde på en server med "Cheating-Death" slået til....det er et GODT anti-cheater program man skal ha' kørende i menu-linjen, ellers blir man auto-puntet.....det slog mig lige.....men er det alle servere, er det nok ikke dét

c ya

Kommentar
Fra : Playa2k3

Dato : 11-07-03 18:17

ja men jeg fatter ik lige hva en IPX Socket er?? lol hvordan fixer jeg det?? det var nemlig derfor du lige kunne skrive på msn?? add mig lige på r0x0rzjo0@hotmail.com hvis du vil fortælle mig om det ;P Tak

Kommentar
Fra : Kazze

Dato : 11-07-03 23:16

Hey....jeg daffer på ferie nu, men gå ind under skrivebord/kontrolpanel/internet og netværksindstillinger/netværksforbillinger og højreklik på LAN-forbindelsen...jeg går ud fra at du har adsl eller lign. og slå alle flueben til der....

Hvad Ipx præcist er, ved jeg sgu ikke....Jeg fik jo selv hjælp, rember?

Men jeg er hjælpsomheden selv ......så jeg vil da lige spørge mig frem og vende frygtsomt tilbage med det præcise svar....

Har du Win XP er 2000?

c ya

Kommentar
Fra : paphoved

Dato : 11-07-03 23:24

Hej Kazze.
Boomtown er godt. DE har nogle hurtige servere. Dvs. gode ping-tider

Kommentar
Fra : Kazze

Dato : 11-07-03 23:29

Hey Paphoved...du gør dit navn ære....det er jo ligesom ikke pointen, vel?

Pointen kan du søge efter hos den øverste.....men læs, tænk og skriv....inden du blamerer dig.....Jeg VED jo du har løsningen på vor uheldige helts problem....sååå øs ud af din visdom, buddy

McFly

Kommentar
Fra : Playa2k3

Dato : 11-07-03 23:30

hmm LoL...ok go ferie jeg prøver lige det der :P

Kommentar
Fra : Playa2k3

Dato : 11-07-03 23:31

ps. jeg sidder ved win xp!

Kommentar
Fra : Playa2k3

Dato : 11-07-03 23:33

er det disse flueben du mener: Klientprogram til Microsoftnetværk, Fil- og udskriftdeling til Microsoft netværk, QoS-pakkeplanlægning, Internetprotokol (TCP/IP)???de har altid været afkrydset.. men nothing happens =S

Kommentar
Fra : paphoved

Dato : 11-07-03 23:41

Tjah hvis man benytter kabelmodem og muligvis også almindeligt modem, så vil der være to skærme, som blinker i nederste højre hjørne. Højreklik her og vælg 'status'. Vælg 'egenskaber' og herefter 'installer...'. Vælg 'protokol' og tryk 'tilføj'. Vælg 'ipx/spx (osv)'.
Hvis det var protokollen, den var gal med, skulle det være i orden nu.

God fornøjelse.

Insp.Clouseau

Kommentar
Fra : paphoved

Dato : 11-07-03 23:45

Playa2k3
Der hvor du er inde og sætte flueben skal du tilføje en ny protokol; IPX/SPX

Kommentar
Fra : Playa2k3

Dato : 11-07-03 23:45

^^ okay! nu har jeg gjort det! jeg fik ca. 3 nye ting der inde hvor jheg før havde Klientprogram til Microsoftnetværk, Fil- og udskriftdeling til Microsoft netværk, QoS-pakkeplanlægning, Internetprotokol (TCP/IP)....!

Kommentar
Fra : paphoved

Dato : 11-07-03 23:47

DEt lyder rigtigt

Kommentar
Fra : Playa2k3

Dato : 11-07-03 23:48

okay skulle det virke nu??? ps. kan du ik forklare mig hva en IPX socket er for?? og hva ordet "socket " betyder??? :P

Kommentar
Fra : paphoved

Dato : 11-07-03 23:57

Selve ordet socket skal du vist ikke tage så højtideligt. IP og IPX er en slags regler for, hvordan computere kommunikerer via internettet, hvordan informationen bliver delt op i små 'pakker' og hvordan de bliver distribueret rundt i systemet. Der er så forskellige standarder IP, IPX osv.
Jeg tror nok, at man kan læse mere om det i Windows' hjælpefiler, se under 'Start' og 'Hjælp'.

Held og lykke, jeg dapper i seng.

Kommentar
Fra : Playa2k3

Dato : 12-07-03 00:10

okay tak for hjælpen.. tester det i morgen..! ... !

Kommentar
Fra : Kazze

Dato : 12-07-03 00:44

Hej Closeau......SEEE! Jeg VIDSTE jo du sad og brændte inde med løsningen....sjovt nick...Paphovede
Jeg tror sgu liiige jeg selv tjekker det der ipx..jeg tror sgu ikke engnang MIT er slået til

c ya...hils familien

McFly1