/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
win 7
Fra : 123nu
Vist : 926 gange
50 point
Dato : 21-07-11 22:57

Jeg har lige opdateret win 7
og nu kan jeg ikke åbne mit mail program, hva ' gør jeg ?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-07-11 23:04

Kan du ikke lave et gendannelsestidspunkt f.eks igår??

Kommentar
Fra : transor

Dato : 22-07-11 08:39

Hvilket mail program ?

En opdatering kan give tilbagestilling til standardindsillinger, så windows medfølgende mailprogram, nu står som standardmail.
Bruger du noget andet må du indstille til det.
I yderste fald kan det blive nødvendigt at geninstallere dit mailprogram.

Kommentar
Fra : 123nu

Dato : 22-07-11 15:17

Hej
Jeg bruger Windows Mail og kan stadig ikke åbne min mail efter opdatering

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 23-07-11 21:37

Hvad har du opgraderet fra, hvad er dit mail program og kommer der nogen fejl?

Accepteret svar
Fra : jhvp

Modtaget 50 point
Dato : 25-07-11 16:42

Windows 7 har da ikke et mail program med som standart?
Jeg måtte da selv lægge Windows Live mail på min.

Kommentar
Fra : G_R_E_E_N

Dato : 31-07-11 10:48

Hej 123nu

Jeg kan desværre ikke svare på hvorfor dit Windows livemail er crashet, men den nemmeste måde at få det til at virke på igen er at gå ind på http://explore.live.com/windows-live-mail?os=other i trykke hent og sæt kun flueben i livemail programmet. Det går lyn hurtigt og din mail er tilbage igen. Prøv det.

Godkendelse af svar
Fra : 123nu

Dato : 06-10-11 16:48

Tak for svaret jhvp.