/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Ny Fane
Fra : mavi01
Vist : 1068 gange
200 point
Dato : 21-07-11 13:02

Hej
Jeg har lige instaleret Windows 7 og Exp. 9 på en computer og nu kan den ikke åbne en ny fane når man vil se flere faner på nettet siden bliver bare hvid og der sker intet, har i et godt forslag på hvad jeg kan gøre
mavi01

Kommentar
Fra : wibbi

Dato : 21-07-11 13:14

Mener du at den nye fane bliver hvid eller at der slet ikke åbner nogen ny fane? Prøv evt at trykke på "huset"

Kommentar
Fra : mavi01

Dato : 21-07-11 13:31

Det hjælper jo ikke rigtig wibbi når den skal på homebank så skal den jo bruge en fane

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 21-07-11 14:07

- prøv med Ctrl+T...

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 21-07-11 15:17

Den hvide side er måske fordi det er det, din windows 7 er indstillet til lige nu. Hvis du vil have en anden startside, så skal du selv vælge en.

Du kan vælge startside ved at trykke på det lille tandhjul øverst til højre, lige under det røde kryds til at lukke siden med. Så får du nogle valg. Vælg "Internetinstillinger". Og så har du mulighed for at indtaste hvilken side, du ønsker at have som startside.
---"Tandhjulet" kan også åbnes ved at trykke Alt + x

Jeg har selv "google" http://www.google.dk/ som startside --for med den kan man komme langt omkring.

Hvad med dine "foretrukne" (gemte websider) ? Hvis du har sådan nogen, så kan du genfinde dem i stjernen ved siden af tandhjulet. Jeg har selv f.eks. kandu og min bank og mange andre liggende i den stjerne...

Kommentar
Fra : jhvp

Dato : 25-07-11 16:49

Det er ikke bare grundet en aller anden form for popup killer.

Kommer der en gul bkælke frem i bunden af din browser?

Kommentar
Fra : jhvp

Dato : 25-07-11 16:53

Hvilken bank er det....

Kommentar
Fra : mavi01

Dato : 25-07-11 18:33

Det er alt, når man læser f.eks. B.T. og ser et link man vil læse, så højreklik på den og vælger åben i ny fane så skulle den komme i ny fane, men den nye fane er bare hvid side, det er det der vores store problem

Accepteret svar
Fra : jhvp

Modtaget 200 point
Dato : 25-07-11 18:55

Har du prøvet at nulstille din browser?

Gøres ved at trykke "Funktioner"
vælge "Internetindstillinger"
vælge fanebladet "Avanceret"
Træk "Nulstil"
Og tryk "Nulstil"

Og trykker "OK" i internetindstillinger.
Luk browser og åben den igen og prøv om det gjore en forskel....

Godkendelse af svar
Fra : mavi01

Dato : 27-07-11 11:38

Tak for svaret jhvp. Nu kører den