/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
svendgiversen
Fra : ans
Vist : 1326 gange
10 point
Dato : 21-07-11 10:25

Hvilken løsning blev valgt i dette spørgsmål

http://www.kandu.dk/spg156853.aspx

?

Blev du og familien enige om inde eller hulrumsisolering?

Det fremgår jo ikke af dit nu afsluttede spørgsmål.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-07-11 10:29

Det ved han squ nok ik' selv endnu, men det blev jo som jeg skrev
http://www.kandu.dk/spg156853.aspx#1805328

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 21-07-11 12:11

Nej ikke endnu,

når/hvis vi bliver enige kan jeg da godt offentlig gøre det...

Statstidende eller kandu?

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 21-07-11 12:27

Citat
Statstidende eller kandu?

Kandu! Så ved alle i Danmark det!

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 21-07-11 12:40

Hvis man får en ny kone, har hun jo også en familie, som man selvfølgelig skal tage hensyn til,
jeg har hele tiden været for en professionel løsning, som jeg godt vil betale,

men jeg lytter klogeligt til min kones børn, de har hjulpet hende,
i mange svære år før jeg kunne bidrage, og vil gøre det også efter mig...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-07-11 18:56

Altså hør nu her SvendGiversen.................................Kandu ligger øverst i hierarkiet.
Det ses tydeligt her.
http://www.leksikon.org/art.php?n=1103

Familiens og egne meninger ligger under Kandu.

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 21-07-11 20:37

Myndighederne har droppet Statstidende og bruger Kandu!!!!

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 22-07-11 09:35

Altså kandu...

Min kone vil ikke reducere stuen med indvendig isolering,
og vi vil sikkert, med tilskud oplyst her i kandu, betale for en proffesionel løsning?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-08-11 10:06

svendgiversen

Har din nye kone så bestilt en professionel til at lave det ?

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 04-08-11 12:42

Ja det er ved at gøre,
10.000 kr og så 2.500 kr retur, så kan det ikke betale sig med tvivlsomme amatør løsninger,

tak for gode råd,
Svend