/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
Alarmtelefon TA-3000
Fra : LLM
Vist : 1204 gange
140 point
Dato : 20-05-03 11:41

Alarmtelefon TA-3000 afgiver en svag lyd/hvislen fra den indbyggede højtaler i alm. standby.
Til alle der har en sådan inden for rækkevidde vil jeg spørge er det normalt for denne telefon???
(Det kan godt være øret skal helt ned til apparatet for at høre det).
Mvh LLM

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 20-05-03 12:30

Hej LLM
Lad mig lige indlede med, at jeg IKKE selv har erfaringer med TA-3000, jeg går ud fra vi snakker om en Alcatel TA-3000.
Jeg ville nok rette henvendelse til Support på deres hjemmeside http://www.alcatel.com/support/;jsessionid=TV5AIC0ZPHX50CTFR0HHJGYKMWHI0TNS?_requestid=895361 eller snakke med den forretning, hvor du har købt den.
Søren

Kommentar
Fra : LLM

Dato : 21-05-03 00:09

Den hedder Alarmtelefon TA-3000. (Producent ukent).
Dem der har den er ikke i tvivl -, kan ikke være i tvivl om, hvad der er for én.

Accepteret svar
Fra : deech2807

Modtaget 140 point
Dato : 29-12-04 12:53

Jeg vil mene at det er normalt jeg har selv en Alarm telefon. TA-3000 og den suser også.... Hvis man tager batterier og strøm fra så holder den op så kan ikke sige præcist hvad det er men det er nok meget normalt...... Hvor har du købt den da mine forældre gerne vil have en og helst inden nytårs aften hehe....

Godkendelse af svar
Fra : LLM

Dato : 20-01-05 23:18

Tak for svaret deech2807.