/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Til kvinder kun.. Diller.? hvor lang
Fra : martinspace
Vist : 1100 gange
100 point
Dato : 12-07-11 15:39

Hej piger..
Hvor lang er den perfekte diller..
Og spørgsmål nummer to som mig og min kammerat diskuterede om. :

Kigger i piger efter dillere på stranden, altså på drengenes badeshorts ?

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 12-07-11 15:59

Nok det der bliver spurgt mest om i alverdens forummer, enten af hylende generte eller klaphatte der tror at de er noget

Er den så lille at den ikke kan komme ind så hun kan mærke den er den for lille, men hun kan stadig blive gravid.
Er den så stor...eller nærmere lang....at den banker mod hendes livmoderhals gør det for ondt på hende.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-07-11 16:15

idiot

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-07-11 16:15

Citat
Ubesvarede 1
- Besvarede 1
- Annullerede 3
- Slettede 0
Ialt 5

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-07-11 16:22

Det varierer altså fra den ene til den anden, hvor lang de mener den perfekte diller skal være, da der hvor den skal passe i, også varierer i dybden

Men lad os sige det på den måde, at den der opfandt talemåden "Det er ikke størrelsen, det er gørelsen"..det var ubetinget en mand, med en diller under gennemsnitsstørrelse

Citat
Kigger i piger efter dillere på stranden, altså på drengenes badeshorts

Nej, det er over 40 år siden jeg var så ung, at jeg kiggede efter drenge..

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 12-07-11 16:24

Hej Luffepige

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 12-07-11 16:51

"luffepige".....

Jeg var en fyr sidste jeg mærkede..... sludder, kiggede efter

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-07-11 17:03

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 12-07-11 17:27

Det er sgu nok ikke badeshortsene, pigerne kigger mest på. Til gengæld betyder en velplejet krop og et smil meget mere. Piger er ikke nær så fikserede på kønnets størrelse som fyrene er på pigers bryster
Så vil du gerne være én af dem, som pigerne kigger efter, så sørg for at gøre noget godt for din krop. En veltrænet sporty fyr synes de fleste piger om at kigge på. Hvad han har i bukserne kommer i anden række. En bleg, fed og lasket fyr er ikke det mest attraktive i vores verden, uanset om du har en stor diller eller ej. Og har du et sødt smil og glimt i øjnene, så er der nok en risiko for at pigerne følger dig med øjnene

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-07-11 17:29

Citat
Piger er ikke nær så fikserede på kønnets størrelse som fyrene er på pigers bryster

BRAVO..... hvor det passer....det beviser jo også bare hvilket et af hovederne fyrene tænker med

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 12-07-11 17:31

Citat
det beviser jo også bare hvilket et af hovederne fyrene tænker med

Yep

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 12-07-11 20:29

Citat
Nok det der bliver spurgt mest om i alverdens forummer, enten af hylende generte eller klaphatte der tror at de er noget

Hvem fanden vil/ ikke mig, rende rundt med en elefant _ DICK
mellem hofterne, det gør ONDT, og Damerne, de ser NOK mere efter RENE negle
og de dertil hørende fingre, der skal røre deres cl__ROSE + dåse_ de skal JO nødig være
beskidte/ sorte negle osv.
Så ryger deres LYST til sex, alt andet er SYNSBEDRAG = fra han-kønnets side

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 12-07-11 20:32

Citat
SYNSBEDRAG = fra han-kønnets side

Men et MINIMUM? må vel være???????? at kunne komme IND i damen

Tænker på menneskets vedligeholdelse.....

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 12-07-11 20:34

Citat
på pigers bryster

Hader SILICONE der ikke sidder som, et par naturlige =
altså ikke fuge-massen til mig

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 12-07-11 22:31

Citat
Hvor lang er den perfekte diller..

Som jeg før har beskrevet: En gængs målestok her i Thy: Begge hænder foran hinanden,og hovedet frit.
Det er muligt,at standarden er mindre i andre landsdele.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 12-07-11 22:45

erfaringen siger at moderne kvinder klarer sig aldeles udmærket,
helt uden en mand med dertilhørende diller,

faktisk opnåes de fleste og bedste (kvinde) orgasmer uden brug af mandens diller,.. ..
hvad tror du en sexshop lever af,..

får man ingen sexualoplysning i skolen, nu om dage,..

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 13-07-11 12:30

Og mine veninder påstår ivrigt at selvfølgelig betyder størrelsen noget. Ikke så meget længden men tykkelsen.

Og selvfølgelig vil ældre kvinder have en mand. Og ikke en dildo.

Hvis bare de ældre mænd ikke var så sløve og ugidelige og trætte.

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 13-07-11 22:25

Citat
Og selvfølgelig vil ældre kvinder have en mand. Og ikke en dildo.

Hvis bare de ældre mænd ikke var så sløve og ugidelige og trætte.

nu er der altså tale om en yngre person / personer,..
som sædvanligvis ser noget anderledes på 'tingene',... ..

profil 'martinspace'
Citat
Hej jeg hedder Martin L. Jeg er 21 år.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 13-07-11 22:32

Anbring et skilt over toilettet med teksten:

"Dit syn snyder Dig, sæt Dig ned og tis".

Kommentar
Fra : tyller01

Dato : 29-07-11 21:57

jeg ved at der findes blade over dansk standart men der ingen over diller æv for dårligt da så mange gerne vil vide det men selvfølgelig kan det jo ikke hjælpe at komme stillende med en alt for lille stump
og der skal da også være lidt gods i den det siges at 11 til 15 cm er standart men nogle få cm.mere vil vel ikke skade når den bliver brugt rigtigt.

Kommentar
Fra : tyller01

Dato : 30-09-11 00:14

HAR DU IKKE FUNDET DEN RIGTIGE ENDNU SÅ HAR DU HELLER IKKE OPLEVET NOGET,MÅSKE LIDT FINGER OG DET ER JO IKKE NOK, HVAD TROR DU SELV DU KAN OVERKOMME.