/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Modem / Spørgsmål
10  bentjuul 100
ZyXel P2601HN-F1
Fra : henli
Vist : 854 gange
50 point
Dato : 09-07-11 11:03

Hej
Jeg har lige fået en ny trådløs router ZyXel P2601HN-F1 fra Dansk Net
Jeg har sat den op og den virker fantastisk godt, på nær telefoni
Når jeg ringer til firmaer med omstillingsbord hvor vi har valgmugligheder 1 2 3 osv.
Hvis jeg trykker for.eks. 1 sker der ikke noget og lidt efter begynder den forfra
Jeg har trådløse telefoner som har virket godt i mange år
jeg har også prøvet at tilslutte en rigtig telefon og der er fejlen også
Jeg håber der er nogle der kender til det og kan hjælpe mig.
Henli

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 09-07-11 14:36

samme problem her