/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Navigation til Android
Fra : Hausbaer
Vist : 395 gange
100 point
Dato : 08-07-11 10:57

Hejsa

Jeg leder efter et navigationsprogram til min htc. Hvilket et kan i anbefale. Det skal helst være et som virker offline, da jeg ikke vil risikere store dataregninger når jeg krydser grænsen.

Mvh
Henrik

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-07-11 11:13

Tænk har lige lavet en test af GPS.
Der var vist nok noget med at der kan hentes hos google, når man har Android.

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 08-07-11 12:44

Jeg har en Samsung Nexus S, altså Google's egen telefon og der er Google Maps navigation installeret ab fabrik.
Den er forholdsvis ny og min første smartphone, men jeg er allerede meget glad for navigationen.
Holder du et ukendt sted og vil finde noget at spise, starter du "Places" og finder en restaurant.
Derefter beder du om at blive navigeret derhen.
Altså ikke noget med først at finde adressen og derefter taste den ind i navigationen.

Kommentar
Fra : andre123

Dato : 08-07-11 17:43

Der findes adskillige til Android
Jeg har selv prøvet Navigon og Copilot i udlandet.
De er stortset lige gode, dog hælder jeg mest til Copilot.
Når jeg er i DK, så bruger jeg kun Google Navigation, den er generelt bedre og med bedre søgemuligheder, samt at den viser evt. kø på ruten.

Kommentar
Fra : Hausbaer

Dato : 11-07-11 07:07

Jeg fik afprøvet Sygic (man kunne få 1 uges gratis prøve) på turen til Tyskland i fredags... det ser ud til at være ret godt. Den fortæller hvad vejen hedder man skal køre på tydeligt display så det tror jeg bliver købt.

Har også kigget på Navigon og Co pilot...men ikke afprøvet det endnu... det sker nok i denne eller næste uge..

Tak for alle indlægene