/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
mystisk lydniveau svingning Iphone4
Fra : kartoffel88
Vist : 584 gange
300 point
Dato : 06-07-11 12:53

Det er mærkeligt at når jeg hører musik med høretelefonerne på min Iphone og er ude at cykle, skruer telefonen selv ned for lyden når jeg bremser hårdt/middelhårdt op.
Det er ikke kun hver gang men hver eneste gang.

Er det en fejl, eller er det et eller andet indbygget. Det må da næsten være en fejl, hvordan skulle telefonen vide jeg cykler

Nogen der ved noget om det?

Accepteret svar
Fra : smuller54

Modtaget 300 point
Dato : 06-07-11 14:16

Skruer den op igen når du kører videre ?

Ellers tror jeg du har den siddende et sted, som gør at du får trykket på lydniveau, mens du bremser uden at tænke over det, får du eks. presset med din arm.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 06-07-11 14:42
Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 06-07-11 14:44

Citat
Det må da næsten være en fejl, hvordan skulle telefonen vide jeg cykler

Ellers er du på en liste over mennesker som skal overvåges- så de passer på dig- hvergang du bremser skal de holde øje med dig, for at se om du skifter vejbane- det påvirker lyden

Godkendelse af svar
Fra : kartoffel88

Dato : 18-07-11 01:22

Tak for svaret smuller54.