/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Overførelse fra Nokia til Iphone
Fra : jorbir
Vist : 1080 gange
100 point
Dato : 30-06-11 18:46

Hej

Hvordan kan jeg få alle mine data - billeder og sms med over på min Iphone 3.

Alle mine data er på en Nokia E52.

På forhånd tak.

Kommentar
Fra : jabalya

Dato : 30-06-11 19:02

dh kan overføre den med bluetooth eller at gennem pc

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 30-06-11 19:04

Brug Nokias synkroniseringsprogram til at synkronisere Nokia telefonen med din Pc og derefter det tilsvarende program til Iphone til at synkronisere din Pc med Iphonen, jeg er ikke sikker på om du kan flytte dine SMSer

Kommentar
Fra : jabalya

Dato : 30-06-11 19:08

eller hvis du har fri sms, og mms så kan du sende den til andet nr som du sætter den i Iphone,
husk at vælger iphone hukommelse

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 30-06-11 19:27

jeg brugte en tjeneste hos Vodafone, hvor jeg først overførte alle data til og siden førte data tilbage til min iphone. Efterhånden er det længe siden, så jeg husker ikke helt, hvordan det fungerede. prøv selv at kigge på http://vodafone360.com/

Kommentar
Fra : jorbir

Dato : 30-06-11 22:53

Hej Pifo

Hvordan virker denne side?

Du kan jo ikke komme ind og registrerer dig med dansk telefonnr.?

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 01-07-11 06:25

Hmm, det er da godt nok et rigtig godt spørgsmål. Jeg kan godt se, at DK ikke er supporteret, hvilket er lidt underligt. Der fandtes på det tidspunkt, jeg benyttede tjenesten, en dansk udviklet software, som hed Zyb. De blev købt af Vodafone. Jeg husker at hjemmesiden hed www.igotanewphone.com men den sender mig bare videre til Vodafone, som godt nok har en dansk site. Meget meget mystisk. Jeg skal lige forhøre mig hos min mand lidt senere, for han benyttede samme tjeneste, da han skiftede fra Nokia til HTC, og det er ikke så længe siden. Jeg søger også lidt videre. Der må være et svar på det, for det har jo virket en gang.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 01-07-11 12:09

Hvis du har Telenor kan du benytte deres mobil backup, men som udgangspunkt kan det godt være svæt at kopiere sms beskeder.

Billeder er ikke det store problem, læg dem på computeren, og i Itunes under Iphone vælger du så hvilket bibliotek der skal synkroniseres med