/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
suzuki katana
Fra : sirmul
Vist : 1179 gange
20 point
Dato : 28-06-11 12:06

hej har en suzuki katana ay50 og lyset vil ikke virke når jeg sætter nye forlygte pærer i og en ny baglygte pærer sprænger den dem undtagen instrumentlys og blinklys
men når den mangler olie og olielampen lyser så vil alt det andet lys virke som f.eks instrumentlys dog ikke blinklys eller de sprunget pærer
den lader heller ikke batteriet
og når jeg køre over et bump så lyser den i instrument brættet og ellers når jeg køreover igen mister den lyset i instrumentet håber der er nogen der kan hjælpe

Accepteret svar
Fra : scootergrisen

Modtaget 20 point
Dato : 28-06-11 12:21

Det med at lyset kommer og går i instrumentpanelet når du køre over et bump er en løs forbindelse.

Det med at forlyspærene springer og batteriet ikke oplades er fordi spændingsregulatoren er defekt så prøv og køb en ny.

Godkendelse af svar
Fra : sirmul

Dato : 28-06-11 12:23

Tak for svaret tror ikke det er en løs forbindelse angående lyset for hvis jeg sætter forlygte og bagpære i igen så virker alt lyset igen lige indtil de sprænger