/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Gl. dansk sang
Fra : nesuno
Vist : 2071 gange
100 point
Dato : 19-06-11 21:28

Er der nogen der kan huske hvem, som bl.a. sang nedenstående, kan desværre kun huske dette korte omkvæd ;)

(uhm nam nam der benzin på tanken og pengene dem har jeg lånt i banken) - og desuden - (aldrig har jeg set så hvid en Volvo aldrig har jeg set så hvid...)

Kommentar
Fra : Jan4100

Dato : 19-06-11 21:33
Kommentar
Fra : nesuno

Dato : 21-06-11 10:12

Tak for indsparket men det var desværre ikke den :)

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 21-06-11 12:39

- det er ihvertfald noget med Volvo...

Kommentar
Fra : nesuno

Dato : 21-06-11 19:56

Desværre heller ikke den.

Jeg må vist lige præcisere, så godt som jeg nu husker den, så var der ingen musik ind over men kun en eller to stemmer, den var ikke særlig lang ca. 2 højest 3 min..
Og det er en gammel svend højst sandsynlig fra 70'erne.

Men tak fordi i forsøger, måske lykkes det ;)