/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Nokia DCT4 Tweak b2.0
Fra : Zwam
Vist : 280 gange
50 point
Dato : 19-05-03 13:12

Hej!

Har lige hentet DCT4 tweak b2.0 fra nettet. Jeg har i et stykke tid nu unlocket DCT3 telefoner - men jeg er lige nødt til at være sikker inden jeg begynder med DCT 4 telefoner.

I DCT4 tweak b2.0 er der ingen mulighed for at vælge model - Skal man så bare trykke unlock og så finder den selv ud af hvilken telefon det er? Virker programmet til alle DCT4 modeller??

Håber i gider hjælpe.

Mvh.
David Monrad
unlock@esenet.dk
www.simlaasen.tk

Kommentar
Fra : Zwam

Dato : 19-05-03 13:36

Jeg sad lige og læste om JIC DCT4 Unlocker - men der står at den ikke kan unlocke 3510i, men godt 3510! Gælder det samme for DCT4 tweak b2.0???

Findes der ellers et program som kan unlocke 3510i???

David Monrad
unlock@esenet.dk
www.simlaasen.tk

Kommentar
Fra : soll

Dato : 19-05-03 13:55

hej med dig jeg har en kedelig meddelese der er så vidt jeg ved ikke noget gratis software der kan låse 3510i op men det der kan kan købes her----)

http://www.b-phreaks.co.uk/?=shop

(desvære) jeg har selv måtte bide i det sure æble og betale for det.

håber det var svar nok.

Kommentar
Fra : Zwam

Dato : 19-05-03 14:10

Hej Soll!

Har du købt det?? Jeg har lige hentet det gratis inde fra deres hjemmeside... Det er version 1.0.6 du mener ik'??

David

Kommentar
Fra : kdp85DK

Dato : 25-05-03 04:13

øhh... tja... til jer alle kan jeg glæde jer og fortælle at de på www.gratisunlock.dk kan unlocke de fleste dct4 tlf'er

-over and out-

Kommentar
Fra : soll

Dato : 25-05-03 19:05

zwam ja jeg har købt en dongel til det program for ellers virker det ikke til dct4 tlf´er

Kommentar
Fra : johs