/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Clausen & Petersen
Fra : allanni
Vist : 899 gange
200 point
Dato : 02-06-11 16:20

Clausen & Petersen (Leif Silvester), eller en af dem solo, evt. med en anden gruppe har lavet en sang med en tekst, hvor de i omkvædet synger noget med: men de sætter sig hurtigt ned igen...
Jeg har søgt næsten overalt på nettet, men kan ikke finde den.
Kan I hjælpe mig?

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 02-06-11 16:44
Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 02-06-11 16:46

nej , nu skal jeg nok forsvinde igen-fik trykket for hurtigt på send.

Kommentar
Fra : allanni

Dato : 02-06-11 18:19

Desværre, det er ikke den.
Jeg er 99% sikker på at det enten er Clausen og/eller Petersen (Leif Silvester)
En sang med en del vers, hvor hvert vers slutter med "de sætter sig hurtigt ned igen" - eller noget lignende.
Skal nok tilbage i 80'erne eller sidst 70'erne

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 02-06-11 19:04

Kan du slet ikke huske andet om sangen? Hvad den handlede om, eller andre linier?

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 03-06-11 18:01

Har du ikke noget mere?

De har udgivet en LP i 1978, men jeg har ike tid til at aidde og lytte til alle medlodierne på LP'en.

hawaii7

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 03-06-11 21:15
Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 04-06-11 07:22

Nomore det er næsten stavet rigtig.
Navnet staves sådan her: Leif Sylvester Petersen.

hawaii7