Jeg lod mig overtale til at skifte mit TDC-abonnement til dem - både internet og mobil.
De lovede guld og grønne skove og hvad ved jeg.
Den grimme virkelighed viste sig da jeg installerede deres trådløse ruter. Der kom overhovedet ingen signaler ind, ikke på noget tidspunkt af dagen og ikke noget sted i huset.
Mobiltelefonen kunne heller ikke bruges.
Kundeservice satte en tekniker på sagen og han konstaterede, at 3 ikke dækkede, til trods for at deres kort betegner mit område som med "fuld dækning".
Selvom 3 havde fået bevist manglerne, ville de ikke løse mig fra abonnementet før tid, så jeg har måttet betale fuld pris for en vare de slet ikke leverede.
Heldigt var det, at 3 havde glemt at opsige mit internetabonnement hos TDC, så jeg havde netadgang, og en mobiltelefon hos Telmore og kunne derfor komme i forbindelse med omverdenen.
3 havde lovet store besparelser. Jojo, godmorgen, mit 3 eventyr kom til at koste mig dobbeltudgifter i 6 måneder!