/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
HD Videokamera
Fra : Monsen1234
Vist : 725 gange
200 point
Dato : 26-05-11 15:34

Tænker på at købe en HD Videokamera. Når man har fyldt et SD/Memory Stick med optaget video i HD kvalitet, så kan man selvfølgelig se optagelsen ved at koble kameraet til fjernsynet, hvis man vil bruge SD kortet igen kan man ligge optagelsen over på computeren.
Mit ? For at kunne se HD optagelserne igen bliver man vel nød til at købe en brænder der kan brænde i HD kvalitet og dernæst en blu-ray afspiller for at kunne se dem i fjernsynet igen i HD kvalitet.
Måske dumme spørgsmål, men forestiller mig det ikke er nok at købe et HD Videokamera, der kommer vel en del mere oveni.

Mange hilsner

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-05-11 15:37

Har du hdmi stik i pc og tv, så brug et kabel

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 210 point
Dato : 26-05-11 15:46

HD er "opreklameret" gøgl...

De fleste kan slet ikke SE forskel...

Så brænd du bare optagelserne som alm. DVDvideoer - det fylder heller ikke så meget...

Men derfor er et HD kamera udmærket - slutresultatet bliver under alle omstændigheder bedre da udgangspunktet er bedre, men at ofre en masse penge på alt muligt andet udstyr er spild.

Godkendelse af svar
Fra : Monsen1234

Dato : 26-05-11 15:58

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 26-05-11 19:11

Utroligt at refi endnu en gang får point for sit vrøvl.
HD er ikke opreklameret og alle kan tydeligt se forskel.