/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Konvertér .mkv-fil til .mp4-fil
Fra : toby-a
Vist : 482 gange
25 point
Dato : 24-05-11 19:09

Hej,

Jeg vil gerne have konverteret en .mkv-fil til en .mp4-fil, samtidig med at jeg sætter en undertekstfil (.srt) ind, så man kan se filmen med undertekster på en iPad.

På forhånd tak.

Med venlig hilsen
Tobias Hyldeborg

Kommentar
Fra : fox_mulder

Dato : 24-05-11 19:12

Xilisoft har programmer der kan klare opgaven for dig

Kommentar
Fra : toby-a

Dato : 24-05-11 19:17

Citat
Xilisoft har programmer der kan klare opgaven for dig

Jeg søger et gratis program/service.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 24-05-11 19:20
Kommentar
Fra : toby-a

Dato : 24-05-11 19:23

Det skal fungere på Mac.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 24-05-11 19:36

Nå for h... jeg trode du havde en computer!

Kommentar
Fra : toby-a

Dato : 24-05-11 19:38

Det har jeg også.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 24-05-11 22:32

Med PLex kan du se film med undertekster, det er gratis til Mac, men koster 30 kroner til Ipad.

Du behøver ikke konvertere

Kommentar
Fra : toby-a

Dato : 24-05-11 22:41

Citat
Med PLex kan du se film med undertekster, det er gratis til Mac, men koster 30 kroner til Ipad.

Du behøver ikke konvertere

Forstår det ikke helt, men prøver at hente det.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 28-05-11 03:25

Citat
Super
http://www.filehippo.com/download_super/

begge GRATIS

Hvad skal man sige, først lukker det dele af mit antivirus program
for så at ville på nettet med oplysninger = flot klaret af et gratis program

http://www.gratisimage.dk/image-6731_4DE0522F.jpg
http://www.gratisimage.dk/image-D700_4DE0522F.jpg

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 28-05-11 05:26

Citat
Hvad skal man sige, først lukker det dele af mit antivirus program
for så at ville på nettet med oplysninger = flot klaret af et gratis program

Brokke brokke brokke, brokkehoved

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 28-05-11 07:22

Tja: dig igen

Om jeg brokker MIG IGEN
billederne taler sit eget sprog.

Men det har du vel ikke selv afprøvet programmet gennem en streng firewall, eller har du.
Du lukker sikkert mere UD end du får IND.

Kommentar
Fra : toby-a

Dato : 28-05-11 11:03

Citat
Med PLex kan du se film med undertekster, det er gratis til Mac, men koster 30 kroner til Ipad.

Du behøver ikke konvertere

Du kan ikke se film, men kun håndtere dem.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 28-05-11 11:07

toby-a

Det er sgu da underligt.. jeg ser alle mine film i via Plex, og håndterer dem i Plex media manager

Kommentar
Fra : toby-a

Dato : 28-05-11 11:20

Citat
toby-a

Det er sgu da underligt.. jeg ser alle mine film i via Plex, og håndterer dem i Plex media manager

.. Og alle de fim kan du så streame til din iPad, eller hvad?

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 28-05-11 11:24

Ja, jeg kan vælge at se dem på mit tv (hvor der er koblet en Mac Mini til, eller jeg kan streame dem til Ipad (eller Iphone for den sags skyld, forudsat app'en er installeret på den)

Filmene ligger på en Time Capsule og går via Mac Mini, der fungerer som server.