/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Må jeg have lov at vomitere
Fra : Dulcona
Vist : 1736 gange
100 point
Dato : 23-05-11 19:48

Dette samfund er sygt!! Nu begynder den lorte-regerings kapitalistiske grundsyn virkelig at stikke sit grimme fjæs frem. Når man hører alle tosserne i radio/TV, eller læser dem i aviserne, så er jeg ved at brække mig. Det er en samling krigsliderlige bogholdere og skolelærere, som ikke er en skid intereserede i at skabe et ordentligt samfund til glæde for ordentlige mennesker. Uanset partifarve.

Så lige, at skandaleborgmester Bo Asmus Kjeldgaard i København (FolkeSocialist, naturligvis), som har overtrådt valgloven ved at bo i en anden kommune- og derfor ryger ud som borgmester, som "straf" får 725.000 i aftrædelsesvederlag i 1 år, samtidig med at han er garanteret en "tilbagevendenstilling" i kulturministeriet til 550.000 om året. D.v.s 1.275.000 i det første år til en notorisk lovbryder!?

Der er kun en vej frem: BUTIKSTYVERI OG GODE VENNERS HJÆLP!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-05-11 20:06

Er du overasket over SF folkene.................de er da bare som de andre - bare jeg selv får.

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 23-05-11 20:12

Det er til at blive dårlig af eyvind. Og se den taleretarderede hykleriske overløber Ole Sohn, som var slyngvenninde med diktatoren i Østtyskland, føre sig frem aji aji aji...Himmel og hav

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-05-11 20:19

Du husker vel at stemme ved folketings valg og andre valg? Det lyder som om der slet ikke er noget du kan bruge her i samfundet udover retten til at være utilfreds med alt og alle, så husker du at stemme?
Hvis ikke du stemmer når der er valg, så har du på forhånd afskrevet dig retten til at brokke dig, du har jo ikke engang forsøgt at vælge nogen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-05-11 20:21

Citat
Nu begynder den lorte-regerings kapitalistiske grundsyn
Ole Sohn er da ikke i regering, du er vist påvirket af et eller andet du ikke burde have taget

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-05-11 20:23

Du kan vomitere alt det du vil. Det bliver ikke anderledes, hverken i København eller i en anden by.

Er man først valgt til borgmester, så er man så godt som altid sikret et godt job, når borgmestertiden af en eller anden grund ophører.

Nu tænker jeg især på Københavns Kommune.

Ritt var overborgmester, men boede hun i København, eller passede hun sin æbleplantage et andet sted?

Kramer Mikkelsen fik også et godt job, da han måtte gå af som overborgmester, og han gik ikke af af egen fri vilje.

Så er der også Klaus Bondam, han fik også et godt job, da han "gik" af som borgmester.

Det er så kun eksempler fra Københavns Kommune, som tilhører den "røde blok"

Jeg er mere nervøs for dem, der stemmer på Helle Thorning. De stemmer på et "arbejderparti" Er hun nu den rigtige til at få en socialdemokratisk regering? Hun har valgt at hendes datter skal gå i privatskole. Hun er gift med en mand, som bor i skattely i Schweitz ..... ???????????

Hun er da en frontfigur for "arbejderne"

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 23-05-11 20:23

Du kan dælme tro jeg husker at stemme, men de får ingen kryds for deres hjernedøde lovgivning. Næææ jeg stemmer på Johanne fra Enhedslisten. Ikke fordi jeg sympatiserer med dem, men punkt 1. De er ærlige. 2. Hun er køn. 3 Hun har ungdommens gejst. Om 10 år er hun sikkert radikal eller venstrepige LOOOL

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 23-05-11 20:28

Men du synes måske det er OK, at Bo Rasmus Kjeldgaard får 725.000 kr for sit elegante stunt? Jeg mener, at det er da ham som bevidst har valgt at overtræde valgloven, som han flere gange har underskrevet og derfor ikke engang kan påberåbe sig uvidenhed.

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 23-05-11 20:30

Hold op Ans..Jeg blir deprim Tror jeg går i seng som Maude

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 23-05-11 20:32

Citat
Ole Sohn er da ikke i regering, du er vist påvirket af et eller andet du ikke burde have taget
Nej gu er han da ej i regering...det ved jeg da godt, men han er da godt på vej. Og ja...jeg er påvirket af kærnemælk og hvad der sker politisk i øjeblikket

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 23-05-11 21:21

Citat
Må jeg have lov at vomitere

Alt det du vil...husk at trække ned efter dig og børst tænderne.

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 23-05-11 21:37

Citat
og børst tænderne
Dem tar jeg da ud mens jeg vomiterer

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 23-05-11 21:51

Citat
Dem tar jeg da ud mens jeg vomiterer

Ok ...vidste ikke du havde den mulighed

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 23-05-11 22:23

Der er meget du ikke ved Pia

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 24-05-11 09:29

Hvad betyder vomitere?
Noget med galde??

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 24-05-11 11:09

Nu hedder det sig at sex-driften,er den stærkeste drift mennesket besidder.
Men økonomisk begærlighed og grådighed,kommer helt sikkert ind på en flot 2.plads.

Inspireret af ovenstående indlæg,tænker jeg på:For tiden bekriger vi,på flere måder (Militær/sanktioner) lande i Nord-Afrika og Mellemøsten.Og er dybt forarget over at lederne har puget,utrolige formuer sammen,til sig selv.
Men er det i virkeligheden,bedre her?? i vort højt besungne demokrati.
Er det ikke bare,lidt pænere "pakket ind",her.Vi ser gang på gang,uduelige politikere,og uduelige chefer,bliver belønnet,i en helt usmagelig grad.

"Styretøjet" i denne verden,er og bliver fortsat: PENGE,PENGE og PENGE.
Min barndoms-illusion,er røget sig en tur.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 24-05-11 11:24

Citat
Hvad betyder vomitere?

Ja,det er ikke et ord,vi går og "bakser" med,her i Thy.

Men jeg tror det betyder noget i retning af "SS".Her tænkes ikke på skrårem og læderstøvler.

Næh, SS står simpelthen for Stråle Ski..

Mosebaek.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-05-11 11:33

Det, der bliver skrevet om i medierne, er en del af det kommende valg, som jo skal finde sted i 2011.

Medierne gør kun opmærksom på de "sidespring" som politikerne har lavet.

Så er det op til vælgerne om de synes om det ene eller andet.

Jeg håber da, at skattesagen omkring Helle Thorning og hendes mand, bliver taget op igen.

http://www.bt.dk/politik/nyt-drama-om-thornings-skattesag

Hun repræsenterer ikke "arbejderne"

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 24-05-11 11:40

Alle de folkevalgte er stemt ind af mennesker. Så kan man brokke sig over menneskene der stemte på en snyder, men hvordan kunne de vide det?

Schlyter f.eks. snød, hvem husker ikke rottereden. Andre snød.

Så kom med en kandidat som garanteret ikke snyder. Så stemmer vi på ham.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 24-05-11 11:46

Der er vel ikke nogen der siden "Anker" har repræsenteret "arbejderne",
og hvem "arbejder" mere i dette land, nu har alle jo en "maskine" til det grove...

Og når den offentlige sektor kommer over 50 %, har de flertal,
men man kan ikke få overskud ved at klippe hinanden.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 25-05-11 12:36

Citat
Jeg er mere nervøs for dem, der stemmer på Helle Thorning. De stemmer på et "arbejderparti" Er hun nu den rigtige til at få en socialdemokratisk regering? Hun har valgt at hendes datter skal gå i privatskole. Hun er gift med en mand, som bor i skattely i Schweitz ..... ???????????

Ans har du glemt at Helle og Co (incl M Fredriksen) ligesom diktere hvad der er tilladt og god skik. De hylede op om privatskoler på en måde som var næsten fornærmende, men nu er et ok i visse tilfælde. Helle T har et utal af gange hylet op om at alle skal bidrage til Danmark. Men nu nok ikke så meget mere efter hendes mand kan slippe for at betale i det land hvor han jo nok reelt bor (+ arbejder).

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 25-05-11 13:58

Mette Frederiksen....Hæ Hæ "Skrigeskinken" er det rette navn Og sikke en tøjsmag hun har. Haute couture fra modehuset "Tøj og Sko" Striber slanker....ja hvis de vender den rigtige vej HEHEHE

Kommentar
Fra : pve

Dato : 26-05-11 10:58

Hvis du skal "vomitere" kunne det jo nu også være pga at Henrik Sass larsen (ham der spiser gratis....) nu vil have fjernet statsstøtten til de "borgelige" medier - eller dem han ihvertfald tolker sådan i og med at de ikke giver ham ret - eller endda i nogle tilfælde siger ham imod.

Ja det er jo super for ytringsfriheden - kunne vi så i samme omgang få fjernet den stavnsbinding der hedder Licensen - den går jo til et rødt medie ?

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 100 point
Dato : 26-05-11 14:59

Citat
Hvis du skal "vomitere" kunne det jo nu også være pga at Henrik Sass larsen (ham der spiser gratis....)

Henrik NAS Larsen?

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 27-05-11 12:40

Nu påstår den gode Henrik jo, at han sagde det der, I ved nok - om den "borgerlige"presse, at det blev sagt med et smil om læben, så må alle da kunne forstå, at det bare var en fed joke han fyrede af..

Værsåartig at vomitere

Mvh.
HH.

Godkendelse af svar
Fra : Dulcona

Dato : 30-05-11 21:29

Tak for svaret creamygirl.