/ Forside/ Karriere / Erhverv / Andet erhverv / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 475
Hvem vil købe et Playboy lager ?
Fra : Emmiki
Vist : 455 gange
40 point
Dato : 12-05-11 17:16

Jeg har et Playboy fashion restparti til salg.
Der er ca. 700 items og alt er nyt og ægte, med Playboy hologram.
Restpartiet består af smykker, morgenkåber, boxershorts, tasker, punge, hunde t-shirts m.m.
Prisidé ca. 55.000 kr, men prisen kan forhandles. Kendere af brandet vil vide, at det er en meget lav pris, men jeg sælger det billigt, da jeg ønsker at sælge det samlet.
Kunne du være interesseret eller kender du en som er ?

Kommentar
Fra : HUGO-BØRGE

Dato : 12-05-11 17:51

Dette forum her er ikke nogen køb og salg side.
Gå dog til den blå avis eller qxl, BARE IKKE HER:

FIS AF.

Med venlig hilsen
HUGO-BØRGE

Kommentar
Fra : Emmiki

Dato : 12-05-11 18:43

Yderst intelligent kommentar !
Din intelligens rækker ikke langt, så jeg synes du skal blande dig uden om og selv fise af....tåbe !
Hvis du har et problem må du jo klage over mit indlæg og lade folk som rent faktisk har noget at skulle have sagt (ikke dig), fjerne mit indlæg, hvis de ønsker det.

Hvis der er nogen der er interesseret i at købe mit lager, er de velkomne til at kontakte mig !

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 12-05-11 18:57

HUGO-BØRGE har helt ret.Så en svans som dig,burde ta`kontakt til Låsby-Svendsen.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-05-11 18:59

Citat
Din intelligens rækker ikke langt, så jeg synes du skal blande dig uden om og selv fise af....tåbe !

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-05-11 19:25

FIS af din idiot

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 12-05-11 19:47

Retorikken får ellers frit løb, og det er selvfølgelig ikek i orden at udtale sig på den måde om folk man ikke kender.

Men det er nu rigtigt at stedet her ikke er til at sælge sine ting, og rent bortset fra, at en masse bliver provokeret af at du gør det, så spilder du også din tid, du får en meget bedre respons ved at oprette en annonce på dba.dk eller en af de andre sites der er beregnet til det.

Du ville vel heller ikke stille dig op og sælge grillpølser til en vegetar kongres?

Kommentar
Fra : Jen_sen

Dato : 12-05-11 20:49

Ha ha ha ha

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 12-05-11 21:01

Citat
Retorikken får ellers frit løb, og det er selvfølgelig ikek i orden at udtale sig på den måde om folk man ikke kender.

Det må jo så være Emmiki,du hentyder til,med denne:
Citat
Yderst intelligent kommentar !
Din intelligens rækker ikke langt, så jeg synes du skal blande dig uden om og selv fise af....tåbe !
Hvis du har et problem må du jo klage over mit indlæg og lade folk som rent faktisk har noget at skulle have sagt (ikke dig), fjerne mit indlæg, hvis de ønsker det.

Lige da jeg så hans trådstart,troede jeg han var nybegynder,og dermed måske lidt undskyldt.
Men kan se han er fra 2009,dog med et begrænset brug af Kandu:Nemlig et ubesvaret spørgsmål.
Så jeg ved ikke,om vi skal græde eller grine,af tossen.Men at starte et loppemarked-filial her på Kandu,er vist ikke rimeligt.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-05-11 21:14

En vare er kun billig, hvis den er mere værd end salgsprisen

Citat
Kendere af brandet vil vide, at det er en meget lav pris, men jeg sælger det billigt, da jeg ønsker at sælge det samlet.

Hvorfor køber en af "kenderne" det så ikke ?????????????

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 12-05-11 21:39

Citat
En vare er kun billig, hvis den er mere værd end salgsprisen

Kloge ord.Det vil jeg prøve at huske,ved næste købstilbud.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 12-05-11 21:45

Mosebaek

Det var nu lige så meget henvendt til HUGO-Børge, og ikke mindst til dig.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 12-05-11 21:59

Citat
Det var nu lige så meget henvendt til HUGO-Børge, og ikke mindst til dig.

Ja,det er jeg nu godt klar over.Men,hvis du synes denne her:
Citat
Yderst intelligent kommentar !
Din intelligens rækker ikke langt, så jeg synes du skal blande dig uden om og selv fise af....tåbe !
Hvis du har et problem må du jo klage over mit indlæg og lade folk som rent faktisk har noget at skulle have sagt (ikke dig), fjerne mit indlæg, hvis de ønsker det.

er indpasset i begrebet "takt og tone",er der en del,vi er uenig om.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 12-05-11 22:02

Mosebaek
Nu er jeg jo ikke dommer, men HUGO kunne jo godt have formuleret sig med mere finesse i sit indledende angreb, og du begynder at blande sexuel observans ind i det.. tsk tsk. (Hvis svans altså stadig er et nedsættende ord for homoseksuelle).

At spørgeren så heller ikke finder den mest hensigtsmæssige tone er vel ingen undskyldning for andre?

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 12-05-11 22:13

Jeg fornemmer at der ikke er brug for en yderligere udlægning af mine synspunkter.
De er vist forstået til fulde. Dine er også sivet ind her.

Så tråd:Hvil i fred.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Emmiki

Dato : 12-05-11 23:04

"kortoververden" er en af de få herinde, der forstår at udtrykke sig skriftligt....
Når jeg får mindre begavede kommentarer, giver jeg svar på tiltale !
Jeg var ikke klar over, at det var helt malplaceret at reklamere på denne side, for nogle varer jeg har til salg, men fred være med det. Og fred være med jer sølle mennesker, som keder jer så meget, at I ikke har andet at give jer til, end at komme med dumme kommentarer. Få jer et liv !
Jeg kan vinde en diskussion med jer, til hver en tid, men har ingen interesse i, at spilde mere tid på denne side og på sådan nogle primitive bonderøve. Så bare rolig ikke flere indlæg fra mig.
Ved ikke hvorfor det bliver taget for givet at jeg er en "han", men måske er I uintelligente drengerøve herinde, ikke vant til at få tørt på af en pige.
Tak for denne gang.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-05-11 00:08

Citat
Så bare rolig ikke flere indlæg fra mig.
dit spørgsmål blev hutigt afsporet og du bør annulere det, klik på Annuler lige under dit spørgsmål

Annuller spørgsmålet
Fra : Emmiki

Dato : 13-05-11 09:27

Useriøse kommentarer gør at jeg ikke ønsker indlægget på siden.