/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
skræm driver som understøtter Aero Peek
Fra : gochris
Vist : 805 gange
300 point
Dato : 06-05-11 19:32

Hey
Jeg har li formateret min Inspiron 1564
Men da jeg gjorde det deaktiveret mit "3D" mulighed(er)
Når jeg fejlsøger min com. siger den at det har noget med skærmdriveren at gøre
Problemet er bare jeg ikke kan finde en nu nok driver der virker til at få denne Aero peek til at aktive igen.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 300 point
Dato : 06-05-11 21:21
Kommentar
Fra : gochris

Dato : 07-05-11 14:18

Virker af visse oversære stadig ikke, den siger fejl under installationen.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-05-11 15:22

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-05-11 15:26

Det er til win 7 64bit, er det så'n en pc du har?

Her lidt om installering af drivere
http://support.dell.com/support/topics/global.aspx/support/downloads/en/driver_install_order?c=us&cs=19&l=en&s=dhs&~lt=print

Kommentar
Fra : gochris

Dato : 07-05-11 19:33

Fået det til at virke nu, lader til den skulle bruge noget tid 'alene' med at bare stå efter man havde genstartet med de nye drivere.

Og dermed første link korrekt = Point

Godkendelse af svar
Fra : gochris

Dato : 07-05-11 19:33

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-05-11 19:44

Velbekomme