/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Neal Caffrey (slips)
Fra : 8127
Vist : 1183 gange
35 point
Dato : 05-05-11 01:07

Hej. Jeg har et lille problem som jeg bestemt håber en af jer venlige sjæle har tid tilovers til ;) Jeg har det problem at jeg er ganske stor modstander af Four-in-hand knuden, men syntes samtidig at dobbelt windsor ser forkert ud sammen med en almindelig hverdagsskjorte som eksempelvis en Burberry eller Boss, så må til dagligt nøjes med en halv windsor. Men jeg har lidt en formodning om at en dobbelt windsor ville være flot hvis bare man havde nogen idé om hvad den guld, tja hvad kan man kalde den dims som Neal Caffrey ofte bærer i serien White Collar, sad bag den og trykker knuden frem. Men jeg har virkelig ingen anelse om hvad den slags kaldes? Håber der er en der kan hjælpe, ville have linket et pic, men kan ikke finde et desværre. Håber der er et par stykker der kender serien.

M.V.H

Kommentar
Fra : McBobo

Dato : 05-05-11 02:34

Tjek

http://www.slipseknuder.dk/

Måske en "Fransk slipseknude" eller "Kent slipseknude"

Slipseknuder Video-vejledning
http://www.slipseknuder.dk/video-vejledning-slipseknuder/

Vi guider Sådan binder du tre smarte slipseknuder
http://politiken.dk/tjek/sundhedogmotion/guidersundhedogmotion/livsstilguider/ECE1126782/saadan-binder-du-tre-smarte-slipseknuder/

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 05-05-11 06:10

Det hedder en "Pin collar" (kraven holdes sammen af en nål)

Det kræver altså at skjorten er designet med den type flip, og sætter som regel nogle begrænsninger i hvor kraftige slips du kan bære

Kommentar
Fra : Troldepige