/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
HTC-mobil laver fejl.
Fra : Svekke66
Vist : 1013 gange
200 point
Dato : 30-04-11 08:35

Hej Kandu.
Jeg har en Wildfire, der laver fejl.
Hver gang jeg åbner den, kommer der lille tekstboks som siger,
Processen com.htc.bgp er standset uventet!!!!
Der efter trykker jeg, force Quit, og boksen lukker ned. Telefonen kører derefter fint, til et nyt program skal åbnes. Samme proces igen. Sk... irriterende....
Er der nogen der har haft samme fejl, og fået det afhjulpet.
Helst uden at slette alt.
Kunne også vælge at kontakte service hotline, men har troen på at der nok i bund og grund sidder flere eksperter herinde når det gælder om at hjælpe.
Ved ikke om det har betydning at mobilen er fra 3.dk da alle opdateringer vel er fra HTC.
På forhånd tak.
Hilsen
Svend Erik fra Sønderborg

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 30-04-11 09:02
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 30-04-11 10:01

Genstart eller nulstilling til fabriksstandarder af telefonen

Hvis din telefon reagerer ikke eller er langsom, skal du genstarte telefonen og se, om det hjælper.
Hvis din telefon har et vedvarende problem, som ikke kan løses, er sidste mulighed at foretage en nulstilling til fabriksstandarder.

Genstart af telefonen (soft-nulstilling)
Hvis telefonen kører langsommere end normalt, et program kører ikke korrekt, eller hvis telefonen ikke reagerer, kan du prøve at genstarte telefonen og se, om det hjælper med at løse problemet.
Genstart telefonen ved at slukke og tænde den. Hvis tryk og hold på knappen TÆND/SLUK ikke fungerer, skal du fjerne batteriet, vente et par sekunder, genindsætte batteriet og så tænde for telefonen.

Udførelse af en nulstilling til fabriksstandarder (hard-nulstilling)
Hvis du giver telefonen til en anden, eller telefonen har en vedvarende problem, der ikke kan løses, kan du udføre en nulstilling til fabriksstandarder (kaldes også en hard-nulstilling).
Det tilbagestiller telefonen til den tilstand, den var i, før du tændte den første gang.
Nulstilling til fabriksstandarder fjerner ikke data og filer, der er på telefonens microSD-kort.

Nulstilling til fabriksstandarder er et skridt, du bør overveje grundigt. Den sletter alle dine data og tilpassede indstillinger permanent, og den fjerner også eventuelle programmer, du har hentet og installeret.
Sørg for at sikkerhedskopiere alle data og filer, som du vil bevare, før du udfører en nulstilling til fabriksstandarder.

Udførelse af en nulstilling til fabriksindstillinger via indstillinger
Den smarteste måde at foretage en nulstilling til fabriksindstillinger er via indstillinger for telefonen.
- På startskærmen trykker du på MENU og så på Indstillinger.
- Rul ned på skærmen, og tryk så på Fortrolighed > Nulstilling af fabriksdata.
- På skærmen Nulstilling til fabriksindstillinger trykker du på Nulstil telefon, og så på Slet alting.

Udførelse af en nulstilling til fabriksstandarder med telefonens knapper
Hvis du ikke kan tænde for telefonen eller få adgang til telefonindstillingerne, kan du stadig udføre en nulstilling til fabriksstandarder ved at bruge knapperne på telefonen.
- Når telefonen er slukket, skal du trykke og holde på knappen LYDSTYRKE NED og så kortvarigt trykke på knappen TÆND/SLUK.
- Vent på, at skærmen med de 3 Android-billeder vises, og slip så knappen LYDSTYRKE NED.
- Tryk på LYDSTYRKE NED for at vælge RYD LAGER, og tryk så på TÆND/SLUK.
- Tryk på LYDSTYRKE OP for at starte nulstillingen til fabriksindstillinger.

Kilde: MANUALEN

Kommentar
Fra : Svekke66

Dato : 02-05-11 20:36

Jeg er ikke så vild efter at få den sat tilbage til fabriks... Jeg kunne tænke mig, at problemet måske er opstået efter en opdatering. Vil det virke hvis man kan finde de opdateringer, og så sletter dem ??

Kommentar
Fra : Klaudi