/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Kan ikke opdatere. X10 mini Xperia m/ 3
Fra : Svekke66
Vist : 911 gange
200 point
Dato : 19-04-11 20:22

Hej Kandu.
Har en Sony X10 med 3 data abonnement.
Jeg kan ikke hente opdateringer til den, samtidig kan jeg intet hente i "Marked", det mislykkes hver gang
Den virker ellers fint nok, kan sagtens komme på nettet, FB mm. Jeg håber på at der er en der er mere "nørded" end jeg, den kan gennemgå evt. steder hvor den kan være forkert sat op i indstillinger eller noget andet.
Jeg har aldrig haft den sat til pc'en, det er måske en fejl.
Håber på hjælp herinde.

Vh
Svend Erik
Sønderborg.

Accepteret svar
Fra : aaaaaanna

Modtaget 200 point
Dato : 20-04-11 02:10

Jeg havde selv et problem med ikke at kunne hente fra marked.
Jeg mener at jeg slettede alle opdateringer af marked manuelt og rydede "cache". Ellers kan du resette din mobil til fabriksindstillinger så virker det sikkert.

Godkendelse af svar
Fra : Svekke66

Dato : 20-04-11 19:58

Tak for svaret aaaaaanna.
Hej du.
Tak for det, har slettet de seneste opdateringer, og nu virker det igen.
så er der lykke igen i det lille hjem.
God påske til dig.
VH
Svend Erik

Kommentar
Fra : aaaaaanna

Dato : 21-04-11 00:31

Hej Svend Erik.
Det var godt!! :D

God påske til dig også! (;

ANNA