/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Intim barbering
Fra : dani789
Vist : 1918 gange
50 point
Dato : 06-03-11 20:14

først og fremmest, ja jeg stiller mange spørgsmål angående underlivet måske skulle jeg ændre profil navn til spørge Jørgen..
nå men tilbage til spørgsmålet intim barbering burde man barbere dernede en gang imellem eller er det lige meget?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-03-11 20:20

Det er ikke en nødvendighed - sådan er vi jo skabt - men har du lyst, så bare gå i "krig"

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-03-11 20:25

Få du nu bare ordnet forhuden og vægttabet først

Accepteret svar
Fra : Nyx-x

Modtaget 60 point
Dato : 06-03-11 20:37

Der er en årsag til at der er hår diverse steder.
http://da.wikipedia.org/wiki/K%C3%B8nsbeh%C3%A5ring

Iøvrigt viser de at personen er i "avlsalderen".
Nedsætter friktion ved sex
Beskytter imod infektioner, udslet
Samler eller spreder feromoner.

Men al den pelsning af de nedre regioner, har skulle efter sigende have været med til at true fladlusens levevilkår.

Kommentar
Fra : dani789

Dato : 06-03-11 20:42

Klaudi: forhuden bliver ordnet tirsdag. eller der skal jeg til læge, vægt tab tager lang tid. og så har man da lov til at spørge om noget man er i tvivl om?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-03-11 20:44

sæ'føli

Godkendelse af svar
Fra : dani789

Dato : 06-03-11 20:45

Tak for svaret Nyx-x det var nogen lunde sådan et svar jeg ville have

Kommentar
Fra : jepser30

Dato : 02-12-11 22:51

Det er da klart fedest at blive shavet 'dernede' engang i mellem, men man skal bare huske at de første dage efter kan det klø når håret vokser ud igen... Så engang imellem eller også skal man 'holde' det nede. Det er for nederen hele tiden at gå og klø sig i skridtet...

Bare se filmen 'Klassefesten'...