/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
fotooverførsel mobiltlf. til printer
Fra : Østerbroer
Vist : 1267 gange
55 point
Dato : 24-02-11 10:23

Er der mon nogen, der kan hjælpe mig med at finde ud af, hvordan jeg kan overføre billeder fra min Nokia 6300 til min printer (HP Photosmart C4480)?

Jeg har (måske fejlagtigt) købt en mini USB 2.0 bluetooth dongle, men hvad stiller jeg op med det? Der mangler vel kabel, og hvad med indtillingen af telefonen? Skal jeg også have memorycard?

Som det ses, starter jeg helt fra bunden, men jeg vil så gerne kunne printe billeder ud lige som alle andre.

Er der mon en rar person, som vil forbarme sig over mig og forklare mig, hvad jeg skal gøre?

Mange håbefulde hilsner

Østerbroer

Accepteret svar
Fra : jabalya

Modtaget 65 point
Dato : 24-02-11 10:27

har din printer bluetooth funktion?

Godkendelse af svar
Fra : Østerbroer

Dato : 24-02-11 10:40

Tak for svaret jabalya.

Øøhm, hvordan finder jeg ud af det?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 24-02-11 10:44

Du sætter bluetoth dongle i pc, hvis den ikke installerer sig selv skal du sætte driver cd i cd-drev,
henter og installerer Nokia PC Suite, aktiverer BT på telefon,
starter PC Suite og følger vejledning

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 24-02-11 10:48
Kommentar
Fra : jabalya

Dato : 24-02-11 11:06

jeg kan se at din printer har ikke bluetoothfunktion,
så du skal overføre billeder fra din mobiltelefon til din pc,og så kan du brug printerens hukommelseskort til at flytte billeder fra pc til den og så kan du printe den ud. håber at du kan finde ud af det