/ Forside/ Interesser / Hus og have / El-installationer / Spørgsmål
10  Bassebo 2677
Komfur
Fra : Gummers
Vist : 461 gange
20 point
Dato : 23-02-11 10:07

Hej.

Jeg håber virkelig i kan hjælpe mig.

Jeg er flyttet i en ny lejlighed, hvor der hertil hørte et helt nyt komfur.

Da jeg i fredags forsøgte at bruge ovnen for første gang (har brugt kogepladerne tidligere) og satte den på varmluftsovn, kom der en masse gnister og røg op.

Vi gik ud og kiggede på hovedsikringerne og her var den ene røget. Den skiftede vi ud, men nu virker kun 2 af kogepladerne, og ovnen er helt færdig.

Hvad kan dette skylde, og hvordan kan jeg få lavet mit komfur?

Håber virkelig nogen kan hjælpe, da jeg virkelig ikke ønsker at skulle ud og købe nyt.

På forhånd tak!

Accepteret svar
Fra : Kortoververden

Modtaget 20 point
Dato : 23-02-11 10:10

Nu skriver du ikke om det er en lejlighed du har køb eller lejet.

Hvis det er det første, må du tage fat i sælger og hvis det er det sidste må du kontakte udlejer

Godkendelse af svar
Fra : Gummers

Dato : 23-02-11 10:13

Tak for svaret Kortoververden.

Lejligheden er købt, men hvis jeg kunne lave det selv ville det jo være det optimale - så slap man for alt besværet endnu en gang.

Kommentar
Fra : dyhr2

Dato : 11-04-11 22:29

nu skriver du det er et helt nyt komfur. så må der jo være noget garenti ?

du ikke begynde selv at rodde med det hvis du ingen forstand på den slags har.
det er svært at sige hvad der kan være galt. det er noget man skal måle på. hvis der ingen garenti er på bliver du nok nød til at få en elektriker ud til dig (-: