/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Guitar tuner
Fra : Højris
Vist : 596 gange
300 point
Dato : 21-02-11 01:44

Hej !
Forleden aften fandt jeg en guitar stemmer på nettet.

Den fungerede på den måde at der var en grafik "billed" af et gribebræt, og når jeg så klikkede på en streng kom der en tone jeg så kan stemme strengen efter.
jeg fik så ikke gemt linget desværre og nu kan jeg ikke finde det igen.
Er der en der vil forsøge sig så er der 300 Kandu dollars
Højris.

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 310 point
Dato : 21-02-11 01:49
Kommentar
Fra : Curtis66

Dato : 21-02-11 02:14

Hey Højris
Den hedder "guitar chord finder" & jeg har længe haft den på min I google startside
sammen med andre aps såsom "guitar of the day" Cnn,BT,Filmz etc.
Så find den på I Google.Jeg bruger den selv meget ofte

venligst JC

kan tilføje at der forneden står:made by THE NOISE...news for musicians and audio prducers

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 21-02-11 10:57
Kommentar
Fra : nomore

Dato : 21-02-11 10:59
Kommentar
Fra : McBobo

Dato : 21-02-11 14:45

Bare et lille fif Højris...... Hvis du i nødstilfælde skal stemme din gitar/bas er grundtonen/starttonen på en telefonen det samme som en "A" tone (A stregen)

Godkendelse af svar
Fra : Højris

Dato : 05-03-11 20:21

Tak for svaret EXTERMINATOR.
Påde og, men der er jo mange når først jeg går i gang.
Men ja jeg kan få stemt spaden. Tak

Højris

Kommentar
Fra : Curtis66

Dato : 07-03-11 10:15

Tak til nomore for fint link..kunne bruge nogen drum-patterns
Så var det alligevel ikke helt spild af tid at besvare spørgsmålet