/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Soundbar
Fra : pabloj
Vist : 744 gange
500 point
Dato : 15-02-11 17:01

Jeg har et tv Samsung PS42-A466, der er en dårlig lyd i det, det er vist meget normalt, på grund af det eller jeg er måske blevet for gammel til at opfange nuancerne i det danske sprog, har jeg overvejet at anskaffe mig et hjælpemiddel i form af en soundbar.
Så jeg vil høre om der er nogle i samme situation som jeg, der har investeret i sådan et apparat, og vil øse lidt ud af erfaringerne med det?

Jes

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 15-02-11 17:15

Jeg har et LG tv, købte for nyligt en soundbar også LG, jeg er skuffet over lyden fra tv udsendelser, det er lige før at det er bedre lyd i TV'et, men hvis man afspiller en DVD lyder det bedre med soundbaren

Kommentar
Fra : pabloj

Dato : 15-02-11 17:37

Vil det sige at ved dårlige mikrofoner i tv, det sker tit, får man ikke bedre lyd?

Jes

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 15-02-11 17:50

Der er jo nok andre der er bedre end den soundbar jeg købte (LG HLS34S),
så den anbefaler jeg ikke den var ellers dyr nok, 2495,-

Kommentar
Fra : pabloj

Dato : 15-02-11 17:53

Jeg får måske mere ud af det hvis jeg kobler hele lortet til stereoanlægget?

Jes

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 500 point
Dato : 15-02-11 18:04

Citat
Jeg får måske mere ud af det hvis jeg kobler hele lortet til stereoanlægget?

Ja det tror jeg bli'r li'så godt

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 15-02-11 18:05

eller bedre

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 15-02-11 18:17

Hvis det er kvalitetshøjtalere, vil det være bedre! Du kan bruge enten et stereoanlæg eller et surround anlæg - Vi har surround, og det lyder rigtig rigtig godt.

Jeg aner ikke, hvad en soundbar er for en tingest, så måtte lige slå op

http://fpn.dk/digitalt/lyd/article2218709.ece

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 15-02-11 19:54

Sonys soundbar skulle ifølge tests være rimelig god.

Godkendelse af svar
Fra : pabloj

Dato : 15-02-11 22:45

Tak for svaret Klaudi.
Jeg kobler anlægget til og hører det.

Jes

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 15-02-11 22:57

Velbekomme