/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
scroll funktion på htc desire z?
Fra : JeffO
Vist : 638 gange
37 point
Dato : 14-02-11 14:56

Hejsa derude.

Jeg har lige skiftet min iPhone ud til fordel for en HTC desire z. Og er indtil videre ganske tilfreds.
Har dog lige et spørgsmål vedr browseren og dens muligheder.
På min iPhone var det muligt at scrolle på sider der havde et ekstra vindue som feks på: https://www.betsafe.com/setfilter.htm?filterevent=-1 vinduet med oddsene...
Det var ganske enkelt på iphonen, blot placere den ene finger et sted og derefter bruge endnu en finger til at scrolle med, har dog endnu ikke kunne finde ud af det på HTC'en, hvis det da overhovedet er muligt.
PLZ hjælp, for kan ikke rigtig oddse mere

På forhånd mange tak for hjælpen.
Jeff B.

Accepteret svar
Fra : BertelBrander

Modtaget 37 point
Dato : 14-02-11 23:00

Så vidt jeg lige kan se er det et problem på siden, der er slet ikke nogen scrollbar på det sted.
Du kan prøve at installere en "rigtig" browser på din Mobil, både FireFox og Opera burde kunne køre på Android

Kommentar
Fra : JeffO

Dato : 15-02-11 01:27

har prøvet med Skyfire, men der var det heller ikke muligt. Kunne jo sagtens med min iphone, selvom der heller ikke var en scrollbar..

Kommentar
Fra : JeffO

Dato : 15-02-11 10:24

prøvede lige opera mini browseren, og da virkede det, den viser dog bare det hele på en side, så siden er alen lang, men det virker.. tak for hjælpen..

Godkendelse af svar
Fra : JeffO

Dato : 15-02-11 10:24

Tak for svaret BertelBrander.