/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
GotD: ScreenCamera
Fra : CharlotS
Vist : 462 gange
10 point
Dato : 12-02-11 00:21

Giveaway of the Day har en Screen Camera måske det er noget for dig ??

Her er linket:
http://www.giveawayoftheday.com/screencamera-2-2/

Jeg skal selv til at prøve den, så jeg ved endnu ikke om den er anbefalingsværdig.

Håber at den er god

Kommentar
Fra : CharlotS

Dato : 12-02-11 01:01

ADVARSEL !!!!!!!

DÅRLIGT TIP - LAD VÆRE MED AT GØRE DET,

jeg har fået en masse bøvl, programmet vil ikke installere. tilgængæld er der blevet installeret en :Software Informer, som jeg nu vil prøve at få afinstalleret.

undskyld

Annuller spørgsmålet
Fra : CharlotS

Dato : 12-02-11 01:02

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Jeg kom med et dårligt tip - derfor blev det annuleret