/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Anoreksi
Fra : kayam
Vist : 589 gange
100 point
Dato : 08-02-11 15:53

Hej mennesker:D

Jeg er lige kommet ud af min bolimi og anoreksi og havde tabt mig det jeg ville, men nu har jeg så taget meget på.. og det er ikke fordi jeg kun mistet væske, nej en jeg elskede knuste mit hjerte igen og jeg er begnyt at æde rigtig meget igen, mere end jeg nogen sinde har gjort.. er der nogen der kan hjælpe mig med at stoppe, jeg ville ikke blive tyk igen :/

Tak på forhånd

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-02-11 16:09

Sikke noget skidt... Du bliver nød til at kontakte din læge, så du kan få hjælp, så du ikke falder i igen..

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 08-02-11 16:27

Kæreste du, op og nedture, det vil du møde hele livet, og det er bestemt ikke rart, at en du er vild med knuser dit hjerte. Op med humøret, - du har hele livet foran dig, det skal du ikke finde dig i, så du skal stole på dig selv. Du er en guldklump, derfor skal ud blandt venner og veninder, kom ud, tilbyd at gå en tur med naboens hund, hvis du ikke selv har en, tag i skøjtehallen, i biffen, gå til tricking, find noget at gå op i, og er du fysisk aktiv, spiser du ikke konstant, men får et naturligt behov for mad.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 08-02-11 16:59

Vær glad for dig selv, og nyd din ungdom. Forsøg at droppe tankerne om mad og vægt, ved godt, at tankerne foregår i hovedet og det er svært.

Din vægt er perfekt, du er perfekt, tro på det

Vær stolt over den du er, du er, som du skal være, du er ikke for fed eller for tynd eller forkert - gå du blot trygt ud blandt unge - du er god og sød, som du er.

Annuller spørgsmålet
Fra : kayam

Dato : 12-03-11 21:39

jeg har fået nogle fine svar som jeg ville tage med på mig vej gennem den tid :D tak