/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Skilsmisser / Spørgsmål
10  pifo 320
Børnebidrag
Fra : holeinone
Vist : 316 gange
45 point
Dato : 07-02-11 20:59

Hej med dig

Ved du hvordan en sagsbehandler i Stats-amtet beregner børnebidrag?

Jeg har været inde på diverse sider for at læse/beregne det helt nøjagtigt, men der kan man ikke lave den nøjagtige beregning. (retsinfomation.dk., statsforvaltning.dk osv....)

Kan du hjælpe?

Venlig hilsen

Anden

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-02-11 21:17
Kommentar
Fra : holeinone

Dato : 10-02-11 20:27

Hej Refi

Den holder vist ikke..... er der nogen der kan svare på ovenstående ?

Der må da være mange skilte herinde, eller hva'?

Anden

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 10-02-11 20:35

Du kan se det her http://www.statsforvaltning.dk/site.aspx?p=4657 men jeg opgav sidst jeg prøvede.

Det er ikke så simpelt.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-02-11 21:16

Citat
Den holder vist ikke

Selvfølgelig "holder den".....

I den sidste ende er det jo statsamtet der fastsætter det.....

Så PRÆCIST kan du ALDRIG få det på forhånd...

Du kommer ikke nærmere....

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 10-02-11 21:55

Det kommer an på hvor meget du tjener, men du kan komme til at betale mindstebidraget og hvis du tjener meget, så kan du måske komme til at betale mere. Men du skal ikke betale mindre end mindstebidraget. Og det ligger fast.

Annuller spørgsmålet
Fra : holeinone

Dato : 17-02-11 21:59

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål