/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Samliv / Spørgsmål
10  Trille7 350
Hvad er det han vil?!?!
Fra : Sars
Vist : 577 gange
15 point
Dato : 31-01-11 15:10

Hey venner, nu har jeg efterhånden fået diverse råd fra mine venner - men føler lidt jeg er kørt fast lige nu, så ja, alle meninger kan måske hjælpe.

Min eks og jeg mødtes for 2 år siden, vi mødtes til en fest og jeg endte med at tage ham med hjem første aften (hvilket jeg ALDRIG har gjort før) de næste 2-3 uger kom han forbi og overnattede et par gange. Der gik en måneds tid, vi tog i teateret sammen og gik ud at spiste. Han skulle rejse for sig selv i nogle måneder, så jeg anede ikke om jeg ville involvere mig. Det endte med jeg droppede et højskoleophold samme dag jeg skulle afsted og at vi begge tog ud at rejse til Asien i 1 måned sammen, blot 1½ måned efter vi først mødtes. Han er min store kærlighed og føler det er ham jeg har ventet i 20 år på at møde. Har været forelsket før, men føler at han er den eneste jeg har elsket - og stadig elsker.

Vi kom op at skændes over en aflyst aftale i telefonen i november, et kort og latterligt skænderi. Pludselig afbrød han kontakten, han tog ikke sin telefon de 2 følgende dage og jeg fik en sms med "hey jeg har brug for et par dage at tænke i". Jeg tog over til ham resolut for at få roddet tingene ud og talt dem igennem. Han bad mig gå efter 30 min.... 4 dage senere kom han forbi i bil og vi sad i 3 timer i min sofa, han græd og fortalte han var nødt til at slå op. Han måtte tænke på sig selv og ville ikke skuffe mig længere.

(Vi har begge fælles omgangskreds og venner + alle synes vi er et perfekt match og regner med vi finder sammen igen) Den følgende måned, var der ca 1 fest hver weekend som vores fælles bekendte havde arrangeret og vi begge var inviteret. Da jeg ikke ville sidde derhjemme som en anden tudeprinsesse, tog jeg til alle festerne, med chance for at han også ville dukke op hver gang. Jeg undgik at sige hej til ham, tale til ham eller se på ham til alle 5 fester. Han kom selv over og sagde hej, gav mig kram, strejfede min krop flere gang i løbet af aftnerne, kom hen og stilte sig ved siden af mig uden at sige noget i flere minutter, for derefter at gå igen. Han tilbød mig øl, selvom jeg stod med én i hånden, han fodrede mig sågar med chips 2 gange. Én gang var han meget fuld og ville "snakke om det" kl halv 4 om morgenen, hvor jeg afslog, da jeg syntes det ikke liiiige var tidspunktet. Én gang har han ringet til mig kl halv 3 om natten - desværre har jeg først opdaget dette mange dage for sent. Den sidste fest før jul, kyssede han mig farvel på kinden og tog en taxi hjem.

Vi fejrede nytår og jul hver for sig, og jeg besluttede at gøre forsøget og ringede ham op. Jeg spurgte om han ville komme hjem til mig, bare til en kop the og lidt hygge, da jeg havde nogle ting jeg godt ville sige til ham. De var ikke slemme og ikke store. Han sagde først nej, men bad mig ringe igen næste dag og indviljede. Han kom forbi mig d. 9 januar, en fredag aften. (Jeg var max nervøs men havde planlagt hva jeg ville sige og at han bare skulle gå herfra med en god fornemmelse, så han ville ses igen)

Han kom forbi i godt humør, han bad om øl istedet for the, beundrede de nye ting jeg har lavet på mit værelse siden han ikke har været her. Vi snakkede i 2½ time om fælles venner, hver vores jul og nytår, røverhistorier og smådrillede hele tiden hinanden. Han viste sin nye trøje frem han havde ønsket sig "lidt inspireret af mig" som han selv formulerede. Vi sad med fødderne op mod hinanden og han rørte ved mine 2 gange. Han tændte selv de stearinlys som stod på bordet. Klokken var 21 så jeg sprang ud i det og spurgte om han ville have mad? Det ville han gerne, men om jeg ville sige det jeg ville først så? Jeg fortalte kort at jeg havde tænkt meget, var ked af det var gået som det var gået men at jeg forstod hvorfor og at jeg ikke bebrejdede ham noget. Det tog han ret pænt og lavede endda en lille joke til sidst. Vi lavede mad i køkkenet og hyggede, han fik 2 øl mere, jeg drak lidt vin. Vi spillede et par spil med nogle andre fra mit kollegie. Han spurgte hvornår den sidste bus gik? Klokken blev midnat og han gik ovenpå for at hente sine ting på mit værelse og spurgte da "bliver du sur hvis ikke jeg her sover her?" (jeg blev PAF! havde intet svar) jeg svarede "eeeh nej det havde jeg ikke lige regnet med jo...så nej". Han sagde "for du skal altså sige det hvis du bliver sur" og jeg svarede igen "eeeh nej selvfølgelig ikke...". Vi gav hinanden et knus, jeg sagde tak fordi han var kommet. han sagde han faktisk havde glædet sig lidt....

Der gik 1 uge, så forsøgte jeg at invitere ham til en fest her. Han ville gerne men havde eksamenstravlt så vi kunne ses om 2 uger foreslog han? Ok vi aftale at ringes ved. Jeg snakkede med ham for 7 dage siden i telefon, inviterede ham hjem til en lørdag. Han mente han måske sku noget andet men at han gerne ville, om han måtte give besked når han havde checket det? Ja selvfølgelig. Så sender han en sms med "hey det kan jeg ikke da jeg allerede har en aftale, kh T".

Der sank mit hjerte, fordi han ikke foreslog en anden dag.... Jeg sendte en sms med 2 andre dagsforeslag, som han ikke har svaret på. Lod ham være i 4 dage, hvorefter jeg forsøgte at ringe 2 gange til ham og han svarede ikke og har ikke ringet igen....Nu er det så 7 dage siden.

Skal lige nævnes at hans tlf tit er spærret fordi han ikke har så mange penge.
Hvad skal jeg gøre? Hvad foregår der? Hvad synes i?
Er der grobund for at blive kærester igen....? der er intet jeg hellere vil

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 31-01-11 16:02

Citat
Spørgsmål
- Ubesvarede 1
- Besvarede 2
- Annullerede 20
- Slettede 0
Ialt 23

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-01-11 16:09

Efter at have læst dit lange indlæg, kommer jeg frem til, at jeres forhold er færdigt - desværre for dig - men han er ikke længere interesseret, for så havde han foreslået en anden dato, eller i det mindste reageret mere positivt

Citat
Hvad skal jeg gøre?

Intet - absolut intet - ingen sms'er eller tlf. opkald

Citat
Er der grobund for at blive kærester igen....?

Umiddelbart - nej - men ingen kan spå om fremtiden, hvis det skal blive jer igen, så skal det være ham der reagerer... du vil føles alt for klæbende, hvis du kontakter ham igen, og det kan ingen holde ud.

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 31-01-11 16:39

Jeg tror heller ikke på at der er mange chancer, desværre. Du kan gøre to ting, enten vente på at han melder sig på banen eller spørge ham direkte. Hvis du spørger ham direkte, risikerer du at han derfor melder fra, men du har også chance for at han tager sig sammen til at sige ja.

Der er vist ikke så meget tvivl om at han godt ved at du vil ham, så jeg synes du skal stoppe med at ringe og skrive, hvis han vil noget, havde han meldt sig.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 31-01-11 16:54

Det kunne jo være at han føler sig omklamret.
Det perfekte par som passer til hinanden findes ikke, så venners vurdering kan du ikke bruge til noget.
...........................find en hvor i begge føler jer tiltrukket, og så lad den stakkels mand få lov til at vende sig til dig, inden du slår en klo i ham.

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 31-01-11 17:29

det vil sikkert aldrig blive anderledes. drop ham mens du kan. det ville være trist hvis der kom børn ud af det som så skulle trækkes med igennem en skilsmisse.
mit bud er, at han er igang med en anden og ikke ved hvordan han skal få det sagt til dig. så prøver han at gøre dig gal så du slår op med ham. det er mit bud på, hvad der er igang.

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 31-01-11 17:53

Måske vil han prøve at være ven med dig, mens du vil have at han skal være din kæreste?
Som Eyvind skriver, så er der en god chance for at han føler sig omklamret, så giv ham noget plads.

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 31-01-11 21:36

Citat
hvis det skal blive jer igen, så skal det være ham der reagerer... du vil føles alt for klæbende, hvis du kontakter ham igen, og det kan ingen holde ud.

Og da slet ikke mænd.

Kommentar
Fra : DG21

Dato : 01-02-11 12:16

Du er alt for god til ham
Hvis han havde villet det her, så havde han været meget mere interesseret.
Et godt råd: Det gør mest ond på din eks, hvis du viser ham, at du er kommet over ham.
Man kan ikke styre sine følelser, og det kan være svært at se tingene i øjnene, det bedste i dette tilfælde ville være at skrotte ham helt.
hvis han skulle kontakte dig, så lad hver med at reagere på det.

Med tiden kan det være han indser hvad han har mistet!

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 01-02-11 16:33

- så er det vist tid til at annullere...

Kommentar
Fra : kec1904

Dato : 06-02-11 22:19

Hvis du gerne vil have noget med ham, så snak med ham om det. Hvis det ikke kan lade sig gøre, så må du skrive til ham at det er slut. Han leger med dine følelser og det lyder som om det hele bare er for sjovt fra hans side af. men som tidligere indlæg skriver : man ved ik hva' man har før man mister det. Det kan være han får det sådan, hvis ikke, så har du beviset for at han leger med dig. Kig dig selv i spejlet og sig til dig selv at han er et fjols og at du er meget bedre og fortjerner mere.

Kommentar
Fra : Sars

Dato : 10-02-11 09:45

Well okey ny udvikling i sagen. Han ringede til mig en uge efter ca og sagde undskyld fordi han ikke havde ringet igen, men han havde haft travlt og været syg og ganske enkelt glemt det. Han foreslog at ses i denne her kommende weekend. Det bliver lørdag aften, han kommer forbi mig til noget mad og hygge - agtig.

What to do then? Han viser da stadig interesse... måske ikke så meget, men der er da lidt.
Hvordan ville i håndtere lørdag.....

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 10-02-11 18:38

Jeg tror du skal se det som en ven der kommer på besøg. Lad være med at lægge mere i det end det.

Forvent ikke at det er ridderen på den hvide hest eller at I skal giftes i overmorgen.
Skulle det vise sig at han vil mere, så lad det ske, men bliv ikke skuffet hvis det "eneste" du får ud af besøget er en hyggelig aften. Bestem dig for om det er nok, valget er dit. Men forvent ikke at du kan betemme hvad han vil.