/ Forside/ Interesser / Helbred / Fitness / Spørgsmål
10  granner01 200
Hvordan bliver jeg større.??
Fra : martinspace
Vist : 498 gange
100 point
Dato : 31-01-11 09:46

Hej allesammen .. Jeg har trænet i et halvt år nu ca.. Jeg er 22 år. Jeg startede på 68 kg. og kunne tage hvad man ca gerne skulle kunne i min alder. (ud fra test der oppe), jeg er også blevet meget stærkere, kan tage de fleste maskiner på elite nu, og tager næsten dobbelt så mange kilo, jeg spiser/drikker rimelig sundt (tror jeg da)
Morgenmad - rugbrød og nogen gange toast..
Middagsmad - rugbrød og nogen gange salat
Aftensmad - den er meget forskellig, men prøver at undgå fed mad.
Og jeg drikker lidt i weekenden også..
Og så drikker jeg det der Viking Valle protein 1-2 gange dagligt.
Jeg træner badminton ca. 3 gange om ugen og styrketræner ca. 3 gange om ugen ..
Og løber også lidt, men her er så mit problem: jeg bliver ikke større og jeg syntes faktisk ikke at man kan se en skid, og det syntes jeg er meget deprimerende ..
Er der nogen af jer der kan give mig svaret på hvad jeg skal gøre, for gider sku ikke fortsætte hvis der ikke snart sker noget..

Mvh. Martin .

Kommentar
Fra : Cimbombom

Dato : 31-01-11 09:54

du kan godt være "stærk" selvom du ikke fylder så mange kubikmeter. Det kommer an på dine muskelfibre, hvis der er meget ATP i dem kan du lettere eksplodere når du spurter eller lign.

Sådan er det, men prøv at gå i noget tøj der er for stort, fx en XL trøje i stedet for L, eller Scout Jakke det hjælper lidt på det.

men du har de gener du har sådan er det, fortsæt med at dyrke motion det er sundt.

hilsen cimbombom.

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 31-01-11 10:03

Citat
men prøver at undgå fed mad.

det skulle du måske ikke gøre...spis en helved masser bøffer og fritter. Hvis du nu træner så meget som du sir du gør, det burde ikke være noget problem! du kan hurtigt omdanne det(fedt) til muskler...det gør du ikke af salat og alt det protein halløj drik

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 31-01-11 10:33

du skal bare sluge nogle kilo anabolske steroider. så svulmer din krop op og din pik og din hjene svinder tilsvarende.
men du kunne jo også være tilfreds med det du er blevet tildelt fra naturens side. og hvis du holder din krop i form, skal der nok komme lidt flere kilo med tiden, men man kan altså ikke blive en kæmpe hvis man er født lille, uden at det går rigtig meget ud over helbredet. og din levetid bliver nok reduceret til langt under 50 år hvis du begynder med nogle unoder

Kommentar
Fra : martinspace

Dato : 31-01-11 11:37

Jamen er ikke så meget for steroider.. Syntes at lidt af kunsten er at kunne gøre noget uden sådan noget.. :)
Men er der nogen af jer der ved lidt tricks.? altså bar nogle små fif.. selvom jeg syntes at det var nogle fine svar ellers.. :)

Kommentar
Fra : Misteryman666

Dato : 31-01-11 11:44

Kun ignoranter skriver om anabolske steorider.

Dit problem er den måde du træner på. Hvis du træner som de fleste danskere gør, så fitness træner du. På den måde for du en super kondi og udholdenhed. Hvis det er det man vil er det jo fint.

Men hvis du gerne vi blive stor, skal du bruge en anden træningsform. Kør med 3 sæt af 7 rep. Hvert sæt skal lede op til det du maksimalt kan tage. Lad os sige fx. Bænkpres. Hvis din top er 90 kilo inkl. Stang, starter du på 70 , så 80 og til sidst 90. Efterhånden som man bliver stærkere, skal man forøge hele vægtrækken, dog er det bedst først at rykke hele rækken når slutvægten kan øges med 5 kilo.

Ang. Dine spisevaner er det vigtigt at få nogle proteiner. Så derfor må man ikke gå på slankekur, hvis man gerne vil have større muskler. Spis kylling, tun, bøf uden for meget fedt, bananer, broccoli osv.

Har selv gjort såden lige siden jeg startede med rigtigt gode resultater.

Ps. Husk nu at alle har tidsrum hvor man ikke mener at der sker noget. Den første månede er den hvor der sker mest. Så har du ca. 3 mdr. Hvor der ikke sker noget og 14 dage hvor der gør. Det er en helt normal cyklus.

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 31-01-11 13:15

Spis også gerne kreatin, som er et kosttilskud.

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 31-01-11 13:16

køb det som mono-hydrat

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 31-01-11 13:30

http://www.bodybuilding.dk/artikler/traeningsprogrammer/Sheiko.html

har det evt det det her program??
Og derudover syntes jeg du lever alt for fedt fattigt. Kender bodybuilder som drikker rent fløde i perioder med hård træning

Kommentar
Fra : Maksimus

Dato : 31-01-11 13:58

Det er fordi du spiser for lidt. Du bruger meget af det du spiser på din cardio træning.

Prøv at regn lidt på hvor mange kcal du indtager i forhold til hvad du forbruger. Det er helt sikkert der problemet ligger.

Så hvis det er problemet og du ikke syntes du kan proppe dig yderligere, så kan du ikke blive større, før du bryder dit mønster og begynder at æde igennem.

Mange tynde mennesker der siger de ikke kan tage på i vægt, tror de kan spise hvad de vil, uden at tage på og de tror også at de spiser rigtig meget. Men de spiser jo intet i forhold til en tyk person der vejer 50 kg for meget. De kan jo æde så man tror det er løgn.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 31-01-11 20:35

Enig med misteryman666, men du løber for meget. 3 gange badminton +at du løber i tilæg. Da vil du ikke øge i vægt.
alimak

Kommentar
Fra : martinspace

Dato : 02-02-11 12:47

Det var sku mange gode svar.. ville ønske jeg kunne give jer allesammen point.. :)

Kommentar
Fra : Misteryman666

Dato : 03-02-11 01:23

Bare at du giver en af os points og lukker tråden, går det nok. :)