/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Børnefødselsdag
Fra : susan_kaae
Vist : 693 gange
20 point
Dato : 13-05-03 14:25

Jeg skal holde en fødslsdag for min datter der bliver 6 år gammel, men mangler inspiration. Jeg ville gerne have en tryllekunstner, ansigtsmaler eller lignende til at komme, ligesom jeg overvejer om man kan holde det ude (f.eks. på et teater, hvor børnene kan klæde sig ud og optræde for forældrende).. MEN jeg kan ikke finde nogle tilbud om dette nogle steder. Er der nogle derude, som ved, hvor jeg skal lede - eller selv har erfaringer med dette, som de vil give videre ? På forhånd mange tak.

Accepteret svar
Fra : kjeldgaard

Modtaget 30 point
Dato : 13-05-03 14:46

Hej susan,

Nu ved jeg ikke hvor i landet du bor, så det kan være lidt svært, men:

Jeg bor på Fyn og for nogle år tilbage, havde jeg en fantastisk, sjov kollega. Han arbejdede af "nød", for han var egentlig skuespiller og freelance-klovn og tog disse jobs, når som helst der var mulighed. Ind i mellem var han også med i serveringsteater og hans kolleger der, arbejde på samme måde. Måske du kunne spørge hos skuespillerforbundet om nogle af de knapt så kendte unge skuesplillere havde lyst/mulighed for at hjælpe?

her er i hvertfald e par links du kan forsøge dig med:

http://www.trylle.dk/
http://dk.dir.yahoo.com/erhvervsliv_og_oekonomi/virksomheder/underholdning/entertainere/

Hav en god fødselsdag.

mvh
kjeldgaard

Godkendelse af svar
Fra : susan_kaae

Dato : 16-05-03 12:01

Tak for svaret kjeldgaard.