/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Stort r godt !
Fra : DenLangeFyr
Vist : 720 gange
20 point
Dato : 18-01-11 14:38

Hej. Efter jeg har gennemgået en masse gamle tråde om emnet vil jeg lige oprette en ny tråd. Jeg mener det er en udbredt opfattelse, at når man bare har en lille diller er man bedre i sengen end en der har en stor :/ kort sagt " hellere end lille der kilder, end en stor der gør ondt "

Hvad med en stor der kilder?

Min erfaring er den at en fyr med en stor skal bruge længere tid med at køle og gøre hende klar, men så rykker det for alvor for hende når hun mærker varene!!

Så er det nu at de fyre der har 20+ skal på banen sammen med de tøser der har oplevet en veludrustet elsker med deres erfaringer! Med den selvfølgelige fare for at lyde opblæst og blærerøvsagtig er jeg bare så træt af at os " store " bliver nedgjort somom at bare fordi den er over det såkaldte gennemsnit, r det bedre med en lille !
Vh Mike

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 18-01-11 14:53

Tror du ikke du skal finde dig en sexbrevkasse eller en psykolog??

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 18-01-11 15:38

Kvinder har altså deres fysiske begrænsninger da skeden altså ikke altid er dyb nok, nogle fortæller så at det gør nas at der bliver banket løs på livmoderhalsen.

Kommentar
Fra : DenLangeFyr

Dato : 18-01-11 15:50

Der skulle ha stået kæle og ikke køle!! Gg og jep den er jeg med på, det skal være rart, og den skal ikke bare bankes i bund fordi man tror man er en fandens Karl bare fordi den er stor. Det er jo netop derfor at " nogle " har gjort andre til skamme.
Vh Mike

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 18-01-11 16:03

Det kan Du så roligt fortælle videre hvis Du sidder i et selskab med "mandehørm"

Og en ting til, naturen overstyrer helt hjernen idet at når udløsningen kommer går manden helt instinktivt længere ind, dette udelukkende for at sæden skal komme så tæt på livmoderhalsen som muligt.

Der skal jo også laves børn

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 18-01-11 18:16

Det er vist kun mænd der siger at størrelsen ikke betyder noget, og så lige de kvinder der fortæller manden at størrelsen ikke betyder noget. For at han ikke skal få mindreværdskomplekser.

Men størrelsen betyder noget. Den må ikke være for lille og ikke alt for stor. De helt store er vist sjældne. Men de fleste par passer sammen, for der er også forskel på kvinder, nogle kan klare store og andre kan kun klare mindre. Det kan nemlig gøre hamrende ondt hvis den er for stor. Og man kan ikke mærke den hvis den er for lille.

Så en middel størrelse er vist det de fleste syner er fint.

Og jeg er ikke en mand.

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 18-01-11 18:19

Jeg er helt enig med granner01.

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 19-01-11 10:41

inden din naive selvtillid vokser helt ind i himlen,.. skulle du måske tænke over hvorfor/hvordan
lebbernes sexliv fungerer særdeles udmærket helt uden,...
selvtillid er skam udemærket,... sålænge man kender sine begrænsninger,...

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 19-01-11 14:58

Hvad er selvtillid? Selvtillid er når en mus svømmer på ryggen, ned af storebælt med stå pik, og råber" åben broen for helvede"

Du har tilsyneladende positive psykologiske effekter, og vi andre behøver så ikke delagtiggøre Kandu læsere med oplevelsen af store og lille "mænd".

Kommentar
Fra : DenLangeFyr

Dato : 20-01-11 06:27

Kan nu ikke finde den røde tråd der forbinder emnet med lebber, men det er måske fordi du er inde i homosex ! For man kan da slet ikke forstille sig at de knepper hinanden med nogle kopidillere vel ?!?

Selvtillid er godt, og så varmer det jo altid når de små drenge lige skal ha stukket nogle ud for at gøre sig bemærket. Det kræver jo erfaring i emnet for at kunne delagtiggøre kandu's læsere i noget som helst!

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 20-01-11 09:05

Citat
når de små drenge lige skal ha stukket nogle ud for at gøre sig bemærket

Der er jo en del macho i emnet.

Dildoer og alskens hjælpemidler i former, farver, polstrede håndjern m.m. bliver vel anvendt af personer i alle seksuelle retninger........hver sin lyst som man jo siger.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 20-01-11 15:16

Ikke enig...........
Citat
Det kræver jo erfaring i emnet for at kunne delagtiggøre kandu's læsere i noget som helst!

Medlemsdato : 17-01-2011
Seneste login : 20-01-2011

Meget du ved,
Efter jeg har gennemgået en masse gamle tråde om emnet vil jeg lige oprette en ny tråd

Kommentar
Fra : DenLangeFyr

Dato : 20-01-11 16:06

Hold da op hvor du intelligent! Man behøver jo ik oprette en profil for at læse andres indlæg!!

Jeg oprettede netop min pga. de andre emner ! Smartie!

Men dvæl du bare ved din kæphest, eller mangel på samme, for denne tråd vedrører jo helt åbenlyst ikke dig,
eftersom du ikke har noget seriøst at tilbyde/tilføre, andet end at lade misundelsen lyser ud af dine indlæg. Gaaab

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 20-01-11 16:15

Citat
Hold da op hvor du intelligent

Tak -

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 20-01-11 18:33

Den lange Fyr

Du har da fået svar på dit spørgsmål, men jeg skal da gerne skrive det igen. Er den for lang så gør det hamrende ondt på kvinden. Med mindre hun er så vild at hun intet sanser, men mon ikke hun kommer ned på jorden når det gør så ondt.

Kommentar
Fra : Wolf10

Dato : 20-01-11 22:09

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 23-01-11 01:06

Kommentar
Fra : granner01