/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
politik
Fra : bewi
Vist : 399 gange
50 point
Dato : 11-01-11 11:04

Vi trænger vist til en lille vits her i al snevejret.
Det var da de radikale blev sprængt og liberal alliance blev dannet, blev Lone Dybkjær spurgt om hun også skiftede parti, hun svarede så at der da dukkede en lille socialdemokrat op i hende en gang imellem.

En ældre dame var ude at gå en tur da hun så en motionist var ved at tage armbøjninger, da hun havde stået og set på det lidt gik hun hen og prikkede ham på skulderen og sagde " hun er gået"

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 11-01-11 11:08

Ja det var så nogle gode, pæne sjoferter. For den rene er jo alting rent.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 11-01-11 16:03

En motionist løb en tur i tusmørke og kom ind igennem noget krat, han trådte så så på noget blødt der gav efter og vendte sig om for at se hvad det var.

Han opdagede så at det var en behåret manderøv, og en kvindestemme sagde "TAK for det."

Kommentar
Fra : dyhr2

Dato : 03-04-11 14:23

jeg forstod den ikke....

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 04-04-11 11:40

Citat
jeg forstod den ikke....

Den er kun for indviede.