/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Salg af Hilux
Fra : taunusanden
Vist : 874 gange
100 point
Dato : 26-12-10 14:53

Lavede for et stykke tid siden denne tråd:
http://www.kandu.dk/QuestionHist.aspx?qid=152021

Har desværre ikke fundet ny ejer til bilen endnu :/

Dog kom der en idag og gav det mest fornuftige bud på bilen jeg endnu har haft, han vil bytte lige over med hans Toyota Carina Mk III 1,6 XLi Sedan fra 1994, kørt 345.000km. Jeg ved det er en god bil, kender dem sådan rimelig godt.

Spørgsmålet er om den er nemmere at sælge end min Hilux?

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 110 point
Dato : 26-12-10 15:06

Ja, den er meget nemmere at sælge.

Gamle Hilux'er er ikke den mest eftertragtede model længere

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 26-12-10 15:08

Overvejer kraftigt at springe på, det er lige din slags kommentarer der gør det nemmere

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 26-12-10 15:15

Sender lige en tråd til dig senere idag, - tror måske, vi har nogle af disse "sedler på interesserede Hilux" mennesker gemt et eller andet sted. Ihvertfald har vi den sidste fra i torsdags

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 26-12-10 15:17

Det siger jeg da tak for

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 26-12-10 16:49

Det burde da ikke være noget problem at sælge en HiLux

Vi har en på vores værksted, og næsten hver gang vi er ude at køre i den, kommer der en for at vil købe den. I sidste uge kome der en ind fra gaden, på værkstedet, for at høre om vi ikke vil sælge den. Vi tør dårligt at køre i den, for vi bliver altid vinket ind til siden, af folk som vil købe den, og hvis den ikke er til salg, vil de gerne skrives op til, en gang vi vil sælge den

Det her er i Aalborg området.

Jeg ville aldrig nogensinde bytte over for en Carina, fra 1994, hvis de var mig der stod med en HiLux.
Blot et lille indspark herfra.

MVH

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 26-12-10 16:52

@viskinge
Det vil sige du mener at Hilux'en burde være nemmere at sælge end en Carina?

Kommentar
Fra : anderswitt

Dato : 26-12-10 21:44

her på lolland falster holder hilux kun stille i to min så er der 8 visit kort i ruden med købere
min far har en hilux og han en hel stak visit kort med købere og de løber efter ham for at
købe den så hvis du vil af med en hilux så må den være nem at komme af med

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 26-12-10 23:54

Jeg ville ikke bytte hilux mod carina der har kørt så meget.
alimak

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 27-12-10 00:30

Mit spørgsmål er jo om Carina'en er nemmere at sælge

Og nej, jeg har annonceret med Hilux'en siden starten af december, det er praktisk talt kun udenlandske købere der skambyder den helt vildt der henvender sig.
Eller folk der vil have mig til at tage noget i bytte og give DEM penge

Ang. km stand på Carina'en, så er det ikke nogen bekymring, de kører sgu bare. Fantastisk bil!

Men igen... Mit spørgsmål er, om Carina'en er nemmere at sælge

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 27-12-10 14:07

Ok jeg misforstod. Carinaen er nok nemmere at sælge.Det er flere der vil have personbil en kassevogn.
alimak

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 27-12-10 16:21

Hvor er annoncen???

Ja, jeg mener at det burde være meget lettere at sælge HiLux'en. Jeg kender ikke rigtig nogen der er blevet stoppet i en Carina, for at høre om de vil sælge den. Det sker dagligt i HiLuxen ( åbentbart på Lolland-Falster og i Aalborg området), men derfor kan dent da evt. godt være sværere at sælge den i Århus eller København, det aner jeg ikke noget om.

MVH

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 27-12-10 18:46
Godkendelse af svar
Fra : taunusanden

Dato : 28-12-10 17:12

Tak for svaret dova.

Fik lavet en bytte handel med Hilux'en for den Carina idag.
Carina'en fik jeg så hurtigt byttet til en Golf 2'er fra '89 og penge til mig.
Skal siges at Golf'en er tænkt som donor bil, da jeg tit skruer i dem

Så ja, Carina'en var MEGET nemmere at sælge

Kommentar
Fra : dova