/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
tdc play
Fra : emptynes
Vist : 1235 gange
50 point
Dato : 21-12-10 20:56

hej
hjælp mig med at fjerne de koder de ligger på musikken fra play,jeg har betalt for lortet,men de har låst det til cpèrn de ligger på
mvh
Emptynes

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-12-10 21:00

Det har jeg også oplevet,... men koderne forsvandt efter jeg havde afspillet numrene

Kommentar
Fra : emptynes

Dato : 21-12-10 21:07

hvaså hvis man ikke nåede at spille dem allsammen,der må være et program der løser dette problem

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-12-10 21:23

du skal bare spile 10 - 20 sekunder på hver melodi

Kommentar
Fra : bluesky

Dato : 21-12-10 21:23

Hejsa,

Det er fordi TDC laver en DRM kodning. Dette program (TuneBite) klarer det helt perfekt til en række filformater eks. MP3.
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:3Asm--KyewAJ:tunebite.en.softonic.com/download+tunebites+download&cd=2&hl=da&ct=clnk&gl=dk

Uden tab af kvalitet

God Jul
Bluesky

Kommentar
Fra : emptynes

Dato : 21-12-10 21:28

også selv om abonomantet(kan ikke stave) er ophørt

Kommentar
Fra : bluesky

Dato : 21-12-10 21:31

Hej igen

Glemte lige denne som tidligere også er givet her i Tip:

http://www.brothersoft.com/time-stopper-135749.html

Time stopper kan du anvende til at få tidsbegrænsede "Trial Versions" til at køre uendeligt uden at stoppe efter tidsudløb. Men søg evt. efter Tippet her på sitet

Bluesky

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-12-10 21:35

Har du ikke abonnement kan du ikke hente licens til musikken, altså kan du ikke høre det

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-12-10 21:36

Der hjælper et DRM ripper program heller ikke, det skal os bruge licensen...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-12-10 21:36

Hvis det er musik du har betalt for, må du da kunne re-downloade det?? Tror man kan hente nummeret 5 gange??

Kommentar
Fra : bluesky

Dato : 21-12-10 21:36

Hej igen.

Hvis du har hentet musikfilerne på TDC Play og de ligger på din disk i TDC (DRM) format er der stadig intet problem for TuneBite i at lave dem til dit ønskede format.

Bluesky

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-12-10 21:37

Pas på med brothersoft, der følger gratis virus med det meste fra den side.

Kommentar
Fra : emptynes

Dato : 21-12-10 21:38

kom frisk, har betalt for musikken,men har ikke hørt al musik jeg har downloaded

Kommentar
Fra : bluesky

Dato : 21-12-10 21:40

Hejsa,

Klaudi - du er galt på den her
Jeg har lige taget nogle TDC Play filer over på en maskine som kører på andet net. Kørte TuneBite og fik fine MP3 filer retur.

Bluesky

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-12-10 21:42

Nej jeg er ikke galt på den, hvis du ikke har licenser til wma filerne forsøger prg at hente dem,
og kan det ikke finde dem, ingen musik

Kommentar
Fra : bluesky

Dato : 21-12-10 21:43

Hejsa,

Teil, det er muligt mht. brothersoft, men der er også alternative sites til download eks.: http://tunebite.dk.malavida.com/d4207-download-gratis-windows

Bluesky

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-12-10 21:44

Men du burde som nordsted1 er inde på, kunne re-downlade det, hvis det er købt musik

Kommentar
Fra : bluesky

Dato : 21-12-10 21:47

Hejsa igen

Klaudi -Det sker ikke her
Som nævnt flyttede jeg VMA filerne til en maskine som kører på andet net end TDC (og var faktisk slet ikke koblet på nettet). Denne har aldrig været på TDC nettet og der var ingen problemer.

Bluesky

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-12-10 21:55

det var ligodt sa.....

Kommentar
Fra : dos-man

Dato : 21-12-10 21:58

måske skulle i kigge på denne
http://www.soundtaxi.dk/

Kommentar
Fra : emptynes

Dato : 21-12-10 21:59

Nu kommer min smøre.
Har dowloaded et utal af cdèr,kan ikke nå at hører dem alle sammen(men gerne senere) imellem tiden udløber mit abonnemen og vil ikke fornye det,er musikken så tabt??

Kommentar
Fra : bluesky

Dato : 21-12-10 22:06

Hejsa,

Emptynes, - har du overhovedet ikke læst hvad du har fået af gode råd ovenfor ???

NEJ de er ikke tabt hvis du har dem liggende som VMA filer

Bluesky

Kommentar
Fra : emptynes

Dato : 21-12-10 22:10

jo,jeg forstår dem måske ikke helt(sorry) men jeg nær læser dem

Kommentar
Fra : emptynes

Dato : 21-12-10 22:32

nu skriver cpèn at jeg ingen retigheder har eller det er en forkert sti

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-12-10 22:53

Har du lagt dem på en cd som wma filer? så er der jo stadig DRM på,
så re-download eller køb på ny!

PS
Dårlig statistik, husk at lukke spørgsmål

Spørgsmål
- Ubesvarede 1
- Besvarede 6
- Annullerede 14
- Slettede 0
Ialt 21

Kommentar
Fra : emptynes

Dato : 21-12-10 23:54

til klaudi
det var ikke filerne,men programmerne der meldte fejl

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 22-12-10 00:43

Du skal have adgang til deres download venter for at kunne hente deres licens til musikken
har du ikke det, kan du hverken lytte eller afspille dem = færdig arbejde.
Og så hjælper det ikke med hverken det en eller andet program til afkodning.

Hvorfor henter du ikke bare musikken på netmusik.dk

Kommentar
Fra : prosat

Dato : 22-12-10 07:53

Hejsa.

Gør som dos-man anbefaler.

Hent Soundtaxi Pro, så er dit problem løst, har selv døjet med problemet, søg og du skal finde.

God jul til alle, og tak for året til alle kandu brugere.

Prosat

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-12-10 08:48

Soundtaxi gør det da heller ikke når der mangler licens!

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 22-12-10 10:07

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-12-10 11:03

Kommentar
Fra : prosat

Dato : 22-12-10 12:35

Forvirret måske, men hvis han har downloaded så har han haft tilladelse til at hente på det tidspunkt og jeg formoder at filerne ligger på hans pc, hvis han bruger soundtaxi er det eneste den gør at bryde DRM koderne og konvertere dem om til evt. mp3.

prosat

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 22-12-10 12:40

Citat
så har han haft tilladelse til at hente på det tidspunkt

Hvad nytter det, hvis licenserne er væk
=
INGEN LICENS ingen musik
og det kan diverse programmer STADIG ikke afhjælpe

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 22-12-10 15:25

??
C:\Documents and Settings\Administrator\Dokumenter\Musik\Sikkerhedskopiering af licenser

Accepteret svar
Fra : prosat

Modtaget 25 point
Dato : 22-12-10 20:05

Nomore.

Jeg vil ikke afvise at der skal være huld igennem til TDC, for at afspille/konverte filer.

Jeg stopper hermed.

glædelig jul til alle.

Prosat

Godkendelse af svar
Fra : emptynes

Dato : 23-12-10 05:22

Tak for svaret prosat.
god jul til alle
mvh
emptynes

Kommentar
Fra : prosat

Dato : 23-12-10 10:32

Takker, men det var dos-man tip som jeg svarere videre på.

Kunne være rart hvis du kom med en tilbagemelding om tippet virkede.

Prosat

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-12-10 10:52

Det gør det ikke, uden licenser