/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Variator - Malossi Multivar
Fra : sakura01
Vist : 770 gange
20 point
Dato : 21-12-10 17:28

hej kunne godt tænke mig og høre om man bare kan sætte sådan et på sin pgo pmx sport
uden og skal lave andre ændringer.
ringen er taget
tragten er taget
håber på et godt optræk håber på der er nogen der kan svare på det
mvh sakura01

Kommentar
Fra : alexsh

Dato : 22-12-10 00:29

Ja det kan du godt!

Det nok begrænset hvor stor en effekt du vil få ud af det da du ikke har flere kræfter bag, men du skal nok kunne mærke en forskel. :D

Håber det var svar nok.

Mvh.
alexsh

Kommentar
Fra : sakura01

Dato : 22-12-10 09:44

hej
skal man skifte trykfjederen som følger med sættet, eller bare bruge std fjeder.
på forhånd tak.

Accepteret svar
Fra : alexsh

Modtaget 20 point
Dato : 22-12-10 19:25

Der skal du lige prøve dig frem. Men kunne godt forestille mig du bare skal skifte til den som følger med. Kobling og vario tilpasses jo gerne efter hinanden.. men prøv begge dele, og behold den opsætning som føles rigtig :D

Kommentar
Fra : sakura01

Dato : 22-12-10 19:58

hej
tak for dine svar har fået ordnet det den køre rigtig godt og har fået betydligt bedre optræk .
men beholde std fjeder da jeg syntes de var lige hårde.
glædelig jul

Godkendelse af svar
Fra : sakura01

Dato : 22-12-10 19:59

Tak for svaret alexsh.

Kommentar
Fra : alexsh

Dato : 22-12-10 21:03

Er jeg glad for at høre. Aldrig noget som en positiv lille forandring på "vilddyret" .. :P ..

God jul - og kør forsigtigt ;) ..