/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Irsk show på Charlie
Fra : LuffeA
Vist : 963 gange
100 point
Dato : 15-12-10 19:45

"Celtic Woman" i aften kl. 20:30

Kan stærkt anbefales.
Det er et brag af kendte og ukendte numre, og ikke bare irske.
Er den ikke klippet ud hører vi en meget skøn version af "Scarborough Fair" af en ikke mindre skøn ung sangerinde fra New Zealand som har en gudsbenådet stemme.
Også "The Voice" hører vi nok, irsk Grand Prix vindermelodi.

Og så er der en meget ung violinspiller med et fræk glimt, men hun kan dæleme spille på violin og går igen af flere af nimrene.

Og så har jeg da besøgt slottet et par gange på mine rejser

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-12-10 19:54

"Huskeren" blev skam sat til optagelse allerede i morges

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 15-12-10 20:05

Til optagelse..... ØV,jeg har ikke nogen optager.

Men det meste kan også ses på YouTube i bredformat.

Accepteret svar
Fra : Christa.N

Modtaget 100 point
Dato : 15-12-10 21:11

Takker

Ren "øreguf"

Kommentar
Fra : heseda

Dato : 15-12-10 23:18

fantastisk flot

Kommentar
Fra : Jø_rn

Dato : 16-12-10 07:55

For oplysningen, LuffeA ...

God musik !

Så er du måske også til Riverdance, Lord of the danse ?

Jørn

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 16-12-10 09:10

Riverdance har jeg overværet 4 gange, men ikke Lord of the Dance, jeg har så set flere mindre shows i Irland.

Kommentar
Fra : Jø_rn

Dato : 16-12-10 11:08

Har set Riverdance 5 gange, i Forum København. + Lord of the dance på video

Det må være morsomt at se de små shows i Irland. I mere originale omgivelser.

Min ene datter har set lidt "små-riverdance-agtigt" på pubber, da hun var med gymnasiet til Dublin.

Irsk musik, i det hele taget, bliver man aldrig træt af

Kommentar
Fra : Jø_rn

Dato : 25-12-10 09:47

Irish Coofee til Irsh Show ...

Godkendelse af svar
Fra : LuffeA

Dato : 27-12-10 08:52

Tak for svaret Christa.N.

Jeg spurgte via showets hjemmeside om de havde planer om at komme til Danmark.
Svaret var ja, men ikke hvornår.