/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
NCIS trailer
Fra : nikolajfriis
Vist : 855 gange
100 point
Dato : 13-12-10 23:17

Er der nogen som kan hjælpe mig med titlen på den sang som TV3 bruger til deres NCIS spots/trailer for tiden?? Det lyder som noget i retning af "Rode on ... too long, gonna hunt them down" men det giver ikke nogen hits via google. Det KUNNE være at det er et Johnny Cash nummer, de hhar tidligere brugt hans "Ain't no grave" i selve serien. Er ved at blive skør af ikke at finde sangen, så please hjælp mig

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 14-12-10 00:17

Jeg skal se den i morgen, så skal jeg nok lægge mærke til sangen.

Kommentar
Fra : nikolajfriis

Dato : 14-12-10 01:36

Tak for tilbuddet/hjælpen, men tror at det (efter mega lang tids søgen) er lykkedes mig at finde svaret; det er en version af sangen "God's gonna cut you down" som også kaldes "Run on for a long time" den er bla indspillet af Johnny Cash men synes at versionen der bruges i trailer/spottet er lidt anderledes. Meld gerne tilbage hvis du kan finde et link til den version de bruger.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 14-12-10 11:58
Kommentar
Fra : nikolajfriis

Dato : 14-12-10 12:17

Hmmm, kan ikke afspille den, de skriver at "the video isn't available in your region"

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 100 point
Dato : 14-12-10 13:02

http://www.youtube.com/watch?v=zh9N8Y0GxE8 og hvis du så søger rundt på siden, kan det være du finder "din" version

http://www.youtube.com/results?search_query=Run+on+for+a+long+time&aq=f

Du kan også prøve at spørge her

http://www.yndlingsreklamer.dk/index.php

Godkendelse af svar
Fra : nikolajfriis

Dato : 14-12-10 13:13

Tak for svaret Nordsted1.