/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Flytning af mobilnumre fra kontakter
Fra : timeglas
Vist : 1010 gange
300 point
Dato : 08-12-10 08:43

Hej

Hvordan flytter man lettest sine mobilnumre i kontakter fra en mobil til en anden mobil?

Der skal flyttes fra Nokia til HTC

mvh og på fohånd tak

Timeglas

Accepteret svar
Fra : Avant85

Modtaget 310 point
Dato : 08-12-10 09:07

Sæt det gamle simkort i den nye telefon og kopier / gem fra sim til tlf

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 08-12-10 10:01

Hvis du har Telenor kan du bruge deres backup service, og ellers findes der jo Plaxo og andre online tjenester

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 08-12-10 10:28

Sam Avant85 siger, men husk lige at kopier alle numre fra TLF til SIM i menuen Kontakter,
så kan du sætte kortet over i den nye TLF og kopiere numre over i den

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 08-12-10 10:57

Ulempen ved at kopiere via SIM kort er, at navne ikke kan være længere end 14 karakterer, og der kan kun være en kontaktoplysning pr. navn.. Hvis man har flere numer eller email adresser på sine kontakter, bliver det et frygteligt rod bagefter

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 08-12-10 17:17

Hejsa.
HVIS du har købt den nye tlf. i en fysisk forretning...gør de det ganske gratis.
Jeg har selv fået det gjort.

Kommentar
Fra : jabalya

Dato : 08-12-10 17:44

hvis du skriver hvilket model har du så kan jeg fortale dig på det nemmeste måde.

Godkendelse af svar
Fra : timeglas

Dato : 12-12-10 09:58

Tak for svaret Avant85.