/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Opdatere Motorola
Fra : jesper.s
Vist : 576 gange
56 point
Dato : 05-12-10 10:23

Hej.

Jeg har en Motorola Motokrzr k1 mobiltelefon hvor jeg gerne vil opdatere den. Men på Motorolas hjemmeside står der hele tiden at opdateringssiden ikke er mulig for tiden. Er der et andet sted jeg kan opdatere fra?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-12-10 12:07

Det vil være MEGET uklogt at forsøge andre steder end hos producenten...

Men hvad er det da du vil opdatere

Kommentar
Fra : jesper.s

Dato : 07-12-10 06:54

Min software, da den siger den skal opdateres for at opsætte MMS og Web, efter jeg has skiftet tlf. selskab.