/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Valg af "Håndværker"
Fra : Kortoververden
Vist : 696 gange
200 point
Dato : 25-11-10 12:02

Jeg skal bruge en fritidstelefon, som kan modstå lidt af hvert, og har fået mulighed for at købe EN af følgende:

Sony-Ericsson C702
Samsung B2700

Hvem synes hvad?

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 210 point
Dato : 25-11-10 12:33

Hej med dig.
Jeg ville vælge en samsung..af den simple grund at tasterne er til at få øje på.
De er væsentlig mindre på sonys.
Som du skriver det regner jeg med det er til arbejdsbrug...derfor.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 25-11-10 12:34

Citat
Jeg skal bruge en fritidstelefon

Misforstod det ...undskyld.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 25-11-10 12:35

Nedenstående firma har et kæmpe udvalg af mobiltilbehør, en masse pjat men også dyre kraftige etuier i ægte læder.
Derudover vil jeg foreslå at dække displayet med et transparant stykke film for at modvirke ridser, man udskifter det så når det bliver slemt, det har firmaet også.
http://www.mytrendyphone.dk/shop/frontpage.html

Jeg gik selv på jobbet med et læderetui med magnetlukning i bæltet, anbragt et sted hvor jeg stødte ind i ting og sager.
Skal Du bruge telefonen ustandselig vil jeg også foreslå et Bluetooth headset, nogle af dem mærker man ikke og man kan faktisk styre telefonen via et par knapper i bøjlen bag øret.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 25-11-10 12:38

Citat
anbragt et sted hvor jeg stødte ind

Schludder....
anbragt et sted hvor jeg IKKE stødte ind.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 25-11-10 12:38

Den skal bruges til fritid som er meget outdoor og fysisk præget, så den skal være så hårdfør som mulig, jeg gider ikke have den i en taske, og er klar over, at den bliver ridset.

Dette er en ekstra telefon for at skåne min Iphone

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 25-11-10 12:43

Så ville jeg vælge en samsung.

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 25-11-10 13:41

har endnu ikke kunne slå en samsung "ihjel". selv om ericsson er begyndt at blive bedre og bedre. ville jeg stadig vælge samsung.

Godkendelse af svar
Fra : Kortoververden

Dato : 25-11-10 19:30

Tak for svaret piaskov.

Tasterne er vigtige, da jeg gerne skulle kunne betjhene den med tynde handsker på

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 25-11-10 19:47

Samsung - den er god - telefonen er her med i juletræssæsonen m.v. den er tung og robust, og det bedste valg jeg indtil dato har gjort. Desuden er der en rigtig god lommelygte, - som man absolut kommer til at bruge rigtig rigtig tit!
http://www.mobiltest.dk/anmeldelse/287/