/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Socialpolitik / Spørgsmål
10  snaptil 500
Er det morsomt?? loool
Fra : Krummen
Vist : 533 gange
10 point
Dato : 20-11-10 18:17

Fruen var træt af at lave al maden alene, så de blev enige om
at skiftes til madlavning hver anden dag.

Dagen efter var det mandens tur, og da fruen kommer hjem så finder hun manden
split hamrende nøgen i køkkenet, med et glas vand i hånden.
Han siger: I aften står menuen på kærlighed og kildevand.

Og sådan blev det.

Dagen efter kommer manden hjem, han snuser forventningsfuld og råber ivrigt:

Hvad skal vi spise i dag, min skat ?
Hvorpå fruen kommer frem, nøgen, dårligt sminket, og med uredt hår
og siger: Rester fra i går.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-11-10 18:21

Ikke dårlig

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-11-10 18:21

Så kan han lære det, kan han LOOL

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 20-11-10 19:04

Nemli'

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 20-11-10 19:19

Shyyyy : Det ku' jeg ha' fundet på Klumme

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 20-11-10 20:50

Een fra det virkelige liv. Jeg siger ikke "hvisses":

De to gamle soldaterkammerater fyrre år efter:-Kan du huske rygterne om at de kom soda i vores mad,for at dæmpe sexdriften.... -:Jamen,det var jo bare snak!
-.Det tror jeg nu ikke,jeg kan da tydelig mærke,at det begynder at virke.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 20-11-10 23:30

Ja den alder den alder. Godt man ikke er mand.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 21-11-10 12:08

Pas på Pia med den slags bemærkninger. De frister jo til et tankeeksperiment om, hvad Leif kunne finde på at svare. Hvad med : Giv det til hunden....jeg spiser ude

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 21-11-10 12:54

Citat
Hvad med : Giv det til hunden....jeg spiser ude

HØHØ...den var god du.
Nææ nej...sådan foregår det trods alt ikke herhjemme.
En gang i mellem spørger leif : Har du lavet frokost
Næææ har du lyder svaret.
Kort og godt...er han sulten ved han hvor køleskabet står

P.S. Jeg har ikke skrevet under på jeg ville servicere ham morgen , middag og aften den dag vi blev gift.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 21-11-10 13:30

Citat
P.S. Jeg har ikke skrevet under på jeg ville servicere ham morgen , middag og aften den dag vi blev gift
Så er ægteskabet ugyldigt efter dansk lov og han er frit stillet

Kommentar
Fra : binky