/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Signe Svendsen
Fra : Nik_
Vist : 1151 gange
100 point
Dato : 13-11-10 20:50

I et Niels Hausgaard show synger Signe Svendsen '(Last night I had) The Strangest dream'. Nogen der kan finde den et sted så man kan høre den igen? Har søgt forgæves på youtube..

Kommentar
Fra : gril

Dato : 13-11-10 21:21

har du prøvet youtub eller www..grooveshark.com

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-11-10 21:50

Et gæt: Mon det er den her du leder efter: http://www.youtube.com/watch?v=FLo9GvW6bhE
jeg er ret sikker på den var med i 2008 turneen: http://www.youtube.com/view_play_list?p=AE5003C4D2AA513E

Kommentar
Fra : Ericson

Dato : 14-11-10 05:30

Desværre ikke her, men det kunne det, muligvis, godt have været, da Pete Seeger også har sunget "Last night ..."

Kommentar
Fra : Ericson

Dato : 14-11-10 08:56

Citat
http://www.youtube.com/watch?v=cQSBjfi-wa0

Så, desværre, kun 1. del af Niels Hausgård show 2010 ...
Men min kone siger, at "Last night ..." med Signe Svendsen var med i 2. del 2010

JR

Kommentar
Fra : Ericson

Dato : 14-11-10 08:57

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 14-11-10 10:27

Muligvis findes den på bibzoom.dk (kender du den)

Hvis du søger på Signe Svendsen dukker en række op men jeg ved ikke om den er imellem.
Hvis du søger på Last night I had, dukker der en række kunstnere op der også har lavet den.

bibzoom.dk -- er et program fra bibliotekerne som udlåner musik, men det kræver at du har et log ind til et bibliotek for at kunne downloade musik, du kan høre dem ganske frit.
Med log ind kan du downloade men og du kan låne dem en uge hvorefter de automatisk fjernes fra din PCér.

mvh.

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 14-11-10 12:29

@Ericson - Ja det er tæt på. Den sang der synger hun også godt. Mener de sang den anden ikke så lang tid før eller efter.. Mærkeligt den så ikke også ligger tilgængelig.

Annuller spørgsmålet
Fra : Nik_

Dato : 14-11-10 12:38

http://www.youtube.com/watch?v=i5ohsdmiWvw&feature=related

Jeg fandt den! (Starter ved 3:30)

(Den findes jo nok ikke som enkelt musiknummer desværre)