/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Sangen i 4 brylluper på tv3
Fra : Gigli-Chico
Vist : 624 gange
23 point
Dato : 04-11-10 22:05

I programmet 4 bryllpper på tv3 er der en sang hvor man for det meste kun hører de synger: åh åh åhhåhhh they'are making miracls.. Men forleden hørte jeg lidt mere af sangen, godt nok ikke ret meget men jeg har ledt og ledt efter sangen men kan ikke finde den.

Teksten lyder: change the world and turn the tides, they'are making miracls

Er der nogen af jer der kender den?

Accepteret svar
Fra : papaqify

Modtaget 23 point
Dato : 30-12-10 22:12

Dav. Det er Chanee and Nevergreen - making miracles.

Godkendelse af svar
Fra : Gigli-Chico

Dato : 30-12-10 22:33

Mange tak for svaret papaqify. Sidder og hører den nu, den er så god.. Tak igen, godt nytår.

Kommentar
Fra : papaqify

Dato : 30-12-10 22:59

I lige måde